Total Pageviews

Tuesday, 25 August 2015

SEMUA PRODUK NURRAYSA BEAUTY ADA PROMOSI

Nurraysa

skincare set nurraysa beauty

Nurraysa Collagen Soap
NURRAYSA COLLAGEN SOAP SESUAI UNTUK JERAWAT JERAGAT


PROMOSI AWAL MUHARRAM
BERMULA 1 NOV. - 15 NOV. 2015

SET TRIAL NURRAYSA BEAUTY
PROMOSI: RM68.00
SET COMBO: RM99 free pos (sem.), s/s rm5


** Kulit muka bermasalah!!!.. 
Jerawat
Jeragat
Muka berparut
Kulit Berminyak
Ekzema

Cadangan untuk menyelesaikannya:- 
guna lah SET NURRAYSA BEAUTY SKINCARE 4 IN 1. 
Walau pun duduk dirumah sekali pun kita kena jaga wajah kita... Tidak salah kalau kita mencuba demi kebaikan wajah kita...
✔ Produk sesuai untuk LELAKI, WANITA, wanita mengandung, remaja dan kanak2
✔ 100% tanpa bahan kimia
✔ 100% dibuat dari bahan semulajadi
✔ Bertahan utk 2-4 minggu penggunaan (ikut penggunaan anda)

1. Nurraysa Colagen Soap
Fungsi :-
✔ Membersih dan mencerahkan kulit wajah
✔ Menganjalkan kulit muka
✔ Mengurangkan jerawat dan parut
✔ Menjadikan tone kulit lebih sekata
✔ Melembabkan kulit wajah, membersihkan pori-pori 
✔ Membersihkan mekap
Cara Penggunaan :-
- Cuci muka 3 kali sehari, gosokkan buih-buih sabun ke muka sehingga rata, biarkan 1 minit dan bilas muka dengan air biasa @ suam.
Kandungan :-
- Glycerin, Pure Marine Collagen, Minyak zaitun Extra Virgin, Susu Kambing & Herba.
#KKM NOT 140801534K

2. Miracle Whitening Spray
Fungsi :-
✔ Memutih 
✔ Mencerah
✔ Menegang
✔ Menutup liang-liang roma
✔ Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan di wajah

Cara Penggunaan :-
- Selepas Serum, semburkan Whitening Spray ke wajah, rata-ratakan ke seluruh permukaan muka.
Kandungan :-
- Distilled Water, Bifidobacterium Bifidum, Methylisothiazolinone Phenoxyethanol, Mentha Piperita, Butylene Glycol, Fragrance, Sacharide Isomerate, Hyaluronic Asid, Malus Domestica.
#KKM NOT 140801537K

3. Treatment Serum
Fungsi : -
- Sebagai anti septik dan anti mikrobik untuk melindungi kulit dari jerawat dan menjadikan kulit berseri dan mulus.
Cara Penggunaan :-
Picit dan sapukan ke seluruh permukaan wajah dengan gerakan memutar.
Kandungan :-
RO Water, Phenoxyethanol, Butylene Glycol, Epilobium Augustifolium Flower, Matricaria Chamomilla, Hamamelis, Allantoin, Methylisothiazolinone Carbopor.
#KKM NOT 140801535K

4. UV Cream Nurraysa Beauty
Fungsi :-
- Melindungi kulit dari sinaran matahari dan menjadikan kulit cerah berseri.
Cara Penggunaan :-
Selepas menggunakan Serum, sapu UV Krim ke seluruh permukaan wajah dengan urutan secara memutar.

Kandungan UV Cream:-
SF 1632, 
SF 1642, 
Silsoft 034, 
Ti O2-as-61d, 
Yellow rs 112d, 
Red afs 112d, Mica, 
Td 50ab, Ss 4267, 
Sf 1202, Transparmer.
#KKM NOT 140801536K

LANGKAH PENGGUNAAN :-

Siang :-
Nurraysa Colagen Soap ☞ Treatment Serum ☞ UV Cream

Malam :-
Nurraysa Colagen Soap ☞ Treatment Serum ☞ Miracle Whitening Spray


Testimoni Nurraysa Beauty Skincare:
Nurraysa Beauty Skincare
Testimoni Nurraysa Beauty



Akak ni guna 2 mggu sabun.
Pastu guna set smpai skrg...dh 2bln lebih...
Sekarang ada PROMO AIDIL ADHA blh cuba sabun atau set combo..
Sambil guna sambil merawat...








Sabun Collagen Nurraysa
Nurraysa Collagen Soap
KALAU NAK BELI SABUN SAHAJA:
Nurraysa Colagen Soap
Fungsi :-
✔ Membersih dan mencerahkan kulit wajah
✔ Menganjalkan kulit muka
✔ Mengurangkan jerawat dan parut
✔ Menjadikan tone kulit lebih sekata
✔ Melembabkan kulit wajah, membersihkan pori-pori 
✔ Membersihkan mekap
Cara Penggunaan :-
- Cuci muka 3 kali sehari, gosokkan buih-buih sabun ke muka sehingga rata, biarkan 1 minit dan bilas muka dengan air biasa @ suam.
Kandungan :-
- Glycerin, Pure Marine Collagen, Minyak zaitun Extra Virgin, Susu Kambing & Herba.
#KKM NOT 140801534K
_______________________________________

Persoalan yang biasa diajukan selepas guna set Nurraysa
1) Kenapa muka saya rasa gatal bila pakai sabun Nurraysa?
Jawapan:
- Berlakunya healing crisis, sekiranya healing process teruk, ikut Tips ini:
**1) Bangun pagi cuci  muka dulu.
**2) Lepas tu pakai hampas teh 
**3) Gosok - gosok kira buat macam scrub. Jangan tonyoh kuat sangat, sekadar oles - oles kat pipi. 
**4) Lepas itu cuci pakai air biasa.

- Kulit kita akan rasa segar dan kulit akan lebih cepat neutral balik. 

2) Selepas guna set muka jadi kering dan menggelupas, tumbuh jerawat besar- besar atau jerawat bermata atau jerawat kecil dan muka jadi gelap, Kenapa ye? Nak buat macam mana ye?
Jawapan:
**1) Semua disebabkan oleh healing proses atau proses penyembuhan. 
Sebelum cantik perlu dirawat dulu jadi semua toksin keluar dari kulit dengan berbagai bentuk macam jerawat, gelap, kering, menggelupas halus. 
- Untuk kulit kering dan menggelupas 
  • lebihkan minum air kosong 
  • guna sabun sahaja ... stop yang lain dulu
  • sapu olive oil pure virgin 
  • sabun masa cuci sekejap sahaja dalam 1 minit atau kurang
- Untuk Jerawat besar atau kecik
  • Banyak minum air masak 
  • Buat masker dari sabun atau cuci lama sikit biar sabun dalam 2-3 min baru cuci.
  • Basuh muka dengan air suam dulu untuk buka pori -pori, cuci dengan sabun dan bilas dengan air peti ais untuk tutup pori- pori dan cepat jerawat kecut.
- Untuk Muka Gelap 
  • Konsisten guna sabun sahaja
  • muka gelap sebab banyak sangat atau dah bertahun- tahun guna produk merkuri
  • Memang lambat nak cerah balik, ambil masa berbulan bergantung pada kulit masing- masing.
Tips:
Rehatkan balik kulit muka seminggu sebelum guna sabun sahaja ye... 


testimoni sabun collagen nurraysa
Testimoni Sabun Collagen Nurraysa Beauty Skincare







CARA NAK BELI.... SILA WHATSAPP/SMS/TELEGRAM 012-3727849 (AZURAINI)
SAYA AKAN REPLY LAJU LAJU

0 comments:

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy