Total Pageviews

Friday, 17 April 2015

MAGIC SCRUB BIO NANO TECH

KENAPA MAGIC SCRUB NI SANGAT BAGUS ! well well, alhamdulillah itu semua idea dariNYA . Kita cuba untuk sentiasa menghasilkan produk yang terbaik dan berkualiti untuk membantu masalah anda.

TAPI kita boleh share 2 bahan sahaja yang membantu anda. lain lain kita rahsia ye TAPI JANGAN RISAU SBB MEMANG BEBAS KIMIA BERBAHAYA .

Bahan aktif magic scrub :

Avocado & Jojoba
 Kaya dengan vitamin E yang membantu kesihatan,kelembutan dan kelembapan kulit.
 Mengandungi pelbagai vitamin sumber daripada buah – buahan asli yang bagus untuk pemuliharaan kulit
 Sumber glutathione asli sekaligus mencerah dan membersih kulit.
 Anti oksidan yang berupaya untuk mematikan sel radikal bebas pada bahagian kulit 
 ( mencegah daripada kanser kulit ).
 Anti septik secara semulajadi SANGAT membantu dalam pengecutan jerawat secara dari dalam darah.
 Memberikan ' glowing effect ' secara semulajadi apabila digunakan / diambil secara berterusan.
SMS/Telegram/ whatsapp 012-3727849



Wednesday, 8 April 2015

DIAN'Z VITAMIN C & E

DIANZ VITAMIN C & E WHITENING COLLAGEN ORIGINAL  !
60 TABLETS

HARGA : RM 80 

POS :

PERCUMA SELURUH MALAYSIA

Dianz vitamin c & e sesuai untuk mereka yang berumur berapa : 

► Sesuai untuk mereka yang berumur 16 tahun ke atas.
► Wanita hamil dan ibu yang menyusu boleh consume jugak.
► Lelaki dan perempuan boleh consume

Cara Pemakanan Dianz vitamin c & e:

► Boleh di isap, kunyah atau telan.
► 1 biji pada waktu malam sebelum tidur.
► 1 biji pada waktu pagi selepas breakfast.

Nota:
. Untuk kesan yang cepat dan optimum dinasihatkan 
tidak mengambil kafein & alcohol.
. Minum air yang banyak.
. Jika anda ada gastric makan 1 biji selepas sarapan sahaja

Pasti ! selepas SEBULAN pengambilan Dianz vitamin c & e
 1. Jarang sgt kene selsema skrg n bersin da kurang
2. Kulit da x berminyak cam dulu2.. nampak flawless gitu & semakin cerah.. lembut je ble sentuh (ske sgat2!! ) ♥
3. Liang pori da x bpe nak nmpak
4. Ni part y paling suke --> parut jerawat da hilang n jerawat halus da x muncul smpai skrg ♥
5. Eyebag pon da berkurang..

1000mg Vitamin C daripada oren :
menyinkirkan toksik dalam badan
Melancarkan sistem perkumuhan
Merawat jerawat, jeragat dan parut 

1000mg Vitamin E daripada maqui berry :
Sangat tinggi khasiatnya
Melembapkan kulit
Mengecilkan liang roma yang terbuka
Mencegah kanser

2000mg Pure Collagen dari ikan talapia :
Tidak menggunakan rumpai laut kerana kebanyakkan orang alah pada makanan laut (seafood)
Sesuai untuk orang yang alergik makanan laut
Menghasilkan kulit yang lembut dan gebu
Tidak sesuai untuk orang yang alergik dengan ikan talapia

2000mg Glutathione :
Memutihkan kulit seluruh badan (kesan dapat dilihat dalam tempoh 2 minggu pertama dan perlu minum banyak air)
Memudarkan parut jerawat, jeragat dan kulit menjadi halus serta lembut

Mendapat pengesahan HALAL, bumiputra produk/dari kilang bertaraf GMP dan tiada gelatine. Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas, ibu mengandung dan menyusu juga boleh ambil ♥
TESTIMONI DIANZ VITAMIN C&E + WHITENING COLLAGEN ORIGINAL !






Tuesday, 7 April 2015

MENGAPA ANDA MESTI TUKAR GULA?



TAHUKAH ANDA?
MENGAPA ANDA MESTI TUKAR GULA?
GULA PASIR PUTIH DI PASARAN CONTOH GULA PRAI DAN GULA CSR ITU ADALAH RACUN PUTIH JANGKAMASA PANJANG.

*Penyumbang/penyebab kepada lebih 75 penyakit. 
*Ia mengandungi kalori, kolestrol, karbohidrat, saccharine (ibu gula) & bahan pengawet.
*Pengambilan gula ini adalah berbahaya kepada kesihatan kita, oleh kerana itu tidak hairanlah masalah diabetes atau kencing manis, darah tinggi dan jantung amat tinggi sekarang.

YASMIN SWEET GULA ASLI TEBU HITAM
Khasiat Tebu Hitam:-
*Tebu hitam ialah pemanis semula jadi
*Meredakan jantung berdebar
*Meredakan panas badan
*Meredakan batuk
*Merendahkan gula dalam darah
*Menurunkan tekanan darah tinggi
*Mengelakan risiko diabetes
*Mengurangkan keletihan & kelesuan badan

Sifat & Khasiat Yasmin Sweet:-
*Antiseptik/bakteria
*Kemanisan 600 kali ganda dari gula pasir biasa
*Sangat selamat kerana ia tidak mengandungi kalori, kolestrol, karbohidrat, saccharine (ibu gula) & bahan pengawet
Fungsi & Kesannya
*Asid Glikolik aktif akan bertindak pantas menyerap masuk ke dalam tubuh & meleraikan sekaligus membunuh kuman & virus
*Memberi peluang kepada tubuh menghasilkan antibodi yang mencukupi agar berfungsi dengan seimbang & lancar
*Ia menjadikan agen untuk meleraikan atom manisan didalam badan seperti sukrose, glukose, fruktose & elemen glukos lain melalui peleraian karbon pasif
*Istimewa untuk kanak-kanak supaya karbon positif dalam darah terbentuk sejak dari kecil lagi
Jadi sayangilah diri kita, anak-anak kita & marilah kita beramai-ramai bertukar gula kepada gula yang sihat & selamat.

Tuesday, 3 March 2015

SUPERRICH PUTERI VANILLA MEMBANTU WANITA YANG BERGELAR ISTERI



Penting!!! Sila Baca ...
Suami Ugut nak kawin lagi..
" Please advised akak...kadang malu masa bersama ada kala terkentut. sebab perut banyak angin..Terasa hina sangat. Akak nak cari produk yang boleh buang angin semua, kempiskan perut, montokkan payu dara, sebab bila badan berisi, buah dada melebar tak montok lagi. Suami hilang selera lagipun suami akak kerja jauh, seminggu sekali balik. Cuti Sabtu Ahad memang layan suami sahaja. So, badan nak kena jaga. Walaupun akak dah umur 48 tahun hubungan suami isteri lebih hebat semenjak usia tua. Sebab suami akak pernah cakap nak kahwin lagi, bila akak tukar cara layan dia terus tak jadi, maksudnya suami itu je yang penting. 
... terpaksa jaga suami lebih dari anak. Ni dia tinggal jauh, alhamdulillah... tapi akak bimbang, kalau dia buat hal lagi... " ( Kak liza, Kuala Lumpur).

sms SPV23 <jarak> NAMA <jarak> LOKASI ke 012 -3727849 untuk tahu apa advised saya untuk akak ni...


Produk SuperRich Puteri Vanilla membantu wanita yang bergelar isteri dalam masa kurang 7 hari supaya merapatkan, mengetatkan serta menghangatkan lagi bahagian keintiman wanita.

sms SPV23 <jarak> NAMA <jarak> LOKASI ke 012-3727849

ALHAMDULILLAH masalah "kak liza" dah selesai. Siapa lagi yang ingin masalahnya selesai seperti "kak Liza" di atas? Saya bole bantu anda.


Ini kata -kata gembira dari Kak Liza


APA YANG SAYA SYORKAN PADA KAK LIZA IALAH 
SUPERRICH PUTERI VANILLA KELUARAN PRODUK EIDA HASAN 
Anda juga disarankan untuk mengamalkan superrich puteri vanilla, minuman kesihatan yang diperkaya dengan makanan sunnah.

Antara Kebaikan SuperRich Puteri Vanilla:
  1. Mengetatkan rahim & faraj
  2. Membesar, menganjal & menegangkan payudara
  3. Menjadikan punggung lebih bulat dan pejal
  4. Mengatasi masalah keputihan 
  5. Mengatasi masalah senggugut
  6. Memberi kecergasan berganda
  7. Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
  8. Mencegah kanser payudara dan kanser serviks
  9. Menyeimbangkan tahap hormon dalam badan
  10. Mengelakkan endometriosis
 APA KANDUNGAN SPV ??
  • Pueraria Mirifica, Manjakani, 
  • Collagen (Fish), 
  • Maquiberry Extract, 
  • Tomato Extract, 
  • Apricot Extract, 
  • Delima Extract, 
  • Manggis Extract, 
  • Durian Belanda Extract,
  •  Vitamin B17, Honey, 
  • Soy Protein, 
  • Habbatussauda, 
  • Oligo Fruktosa, 
  • Kurma 
  • Biji Anggur.


SUPERRICH PUTERI VANILLA

Khusus untuk WANITA.

Rasanya SEDAP seperti makan aiskrim vanila dan minum air soya.


SELAMAT dan tiada kesan sampingan.

Halal JAKIM dan melalui proses pengeluaran yang teliti.

Produk berkualiti daripada Eida Hasan Pretty Shop.

Bahan HERBA 100% bermutu TINGGI.

dijamin BERKESAN dan TERBUKTI.

SuperRich Puteri Vanilla 
RM 69.00 SM / RM74 SS
POSLAJU RM7 (sem.)
25 gm x 15 sachets
Nanti, bukan itu saja...
  • Ia merawat masalah rahim jatuh
  • Ia menyuburkan rahim umpama baja Gred AAAA
  • Ia mencegah kanser Payudara dan kanser Serviks
  • Ia merawat masalah kerap buang air kecil dan asyik terkucil
  • Ia menghasilkan cairan semulajadi vagina
  • Ia mengatasi masalah keputihan
  • Ia mengatasi masalah haid yang tidak teratur dan tidak lancar
Ada lagi...
  • Ia menjadikan kulit putih gebu
  • Ia memudarkan parut-parut hitam
  • Ia memudarkan jeragat
  • Ia merawat tumit yang merekah
  • Ia menghilangkan masalah jerawat
  • Ia menguatkan kuku dan rambut
  • Ia memberi kecergasan berganda
  • Hasilnya, ia menyebabkan anda sentiasa awet muda dengan kulit yang anjal dan cantik jelita.
  • SPV tidak dihasilkan untuk wanita yang biasa-biasa. Siapa yang bertindak pantas sahaja akan melalui pengalaman luar biasa ini. 500% dijamin puashati.
  • Dapatkannya SEKARANG!

Adakah anda ingin...

  • kembali dara?
  • mengetatkan otot faraj?
  • power grip?
  • mengembalikan keinginan bersama suami?
  • extra tenaga?
  • menegang dan menganjalkan payudara?
  • menghangatkan hubungan intim?
  • mencegah barah rahim dan payu dara?
  • mendapatkan zuriat?
  • merawat masalah keputihan?
  • mencegah dan merawat bau yang kurang enak di bahagian vagina?
  • hilangkan gatal-gatal di bahagian vagina?
  • mencantikkan dan menganjalkan struktur kulit?
  • awet muda dan wajah berseri?
  • melancarkan peredaran darah?
  • menghilangkan senggugut dan menstabilkan kitaran haid?
  • melegakan kekejangan otot badan?
  • melawaskan pembuangan air besar atau kecil?

jom amalkan spv kami..di jamin selamat..halal..segala khasiat jamu spv kami ada begitu juga dengan kulit@payudara...kerana spv mengandungi kolagen,tomato,sarang burung dll lagi...
wanita sempurna...wanita spv!!

TESTIMONI KEHAMILAN:





TESTIMONI: MENAMBAHKAN SUSU BADAN

TESTIMONI PERIOD LANCAR :

TESTIMONI: MASALAH KEPUTIHAN

_________________________________________________________________

SPV BOLEH MENCEGAH RAHIM JATUH!

Rahim jatuh bukan hanya masalah wanita yang sudah berkahwin. Wanita yang belum berkahwin juga boleh mengalami masalah ini. Tanpa kita sedar, aktiviti-aktiviti seperti angkat berat, terlalu aktif bersukan dan pelbagai aktiviti lasak boleh menjadi punca penyebab masalah ini. 

Atasi masalah rahim jatuh dengan SuperRich Puteri Vanilla (SPV). In shaa Allah dengan izin Allah SPV dapat membantu. Dapatkan SPV, dengan harga mampu milik. 

    ____________________________________________________________



KHAS BUAT IBU-IBU YANG DALAM PANTANG & SEDANG MENYUSUKAN ANAK!!!

SPV akan dapat membantu ibu-ibu untuk:

✔ Mempercepatkan penyembuhan luka & mengecutkan rahim.
✔ Memberikan tenaga berpanjangan.
✔ Memberikan kulit halus dan gebu (baik kepada bayi mahupun ibu)
✔ Memekatkan susu (mengkualitikan susu)
✔ Memberikan kulit cantik, menghilangkan parut, mencegah jerawat.
✔ Memberikan rasa Kenyang dang Menurangkan BERAT BADAN
✔ Mengetatkan ‘miss v’ ibu-ibu.
✔ Menghilangkan keputihan.
✔ Mencegah payudara ‘jatuh’.

Selain tu...
SPV boleh bantu menaikkan semula kedudukan punggung yang jatuh akibat bersalin & memperbetulkan kedudukan rahim

P.S: Superrich Puteri Vanila bukan sahaja berfungsi untuk menaikkan Miss B, bukan saja mengetatkan Miss V, bukan sahaja untuk melancarkan darah, bukan sahaja untuk merawat luka dalaman selepas bersalin, bukan sahaja untuk buang angin, bukan sahaja mampu mencantikkan kulit badan... tetapi sangat bagus utk membantu ibu menyusu dengan memperbanyakkan susu badan... 

Waaa… banyakkan kebaikkan SPV? So, tak perlu nak fikir, tak perlu nak toleh kanan, toleh kiri… Jom bakal2 ibu PM kami untuk mendapat produk yg terhebat di pasaran… Tiada yang mustahil dengan SPV… Yakin dan tawakkal.. in shaa Allah ibu2 akan kembali sihat bersama SPV...
             **********************************************************
Jom Baca Khasiat dalam SuperRich Puteri Vanilla keluaran Eida Hassan







Thursday, 29 January 2015

SENARAI PRODUK KELUARAN EIDA HASAN (EHPS)


SkinRich Seven Ageless Essence 
RM85.00
2 gm x 15 sachets

Cara Pengambilan:
Masukkan 1 sachet serbuk Skinrich dan terus tuang ke dalam mulut. Kemam 3 - 5 saat dalam mulut dan serbuk Skinrich akan cair dengan sendirinya oleh enzim air liur. Untuk Dapatkan kesan positif lebih pantas dengan SkinRich, minum air kosong sekurang- kurangnya 3 liter sehari ( 2 botol besar air mineral). 

Kandungan:
Kolagen Asli (ikan laut dalam) Gred AAA, Ekstrak Buah manggis, Ekstrak Buah Tomato,, Ekstrak Buah Delima, Ekstrak Biji Apricot, Ekstrak Biji Anggur, Ekstrak kismis, Ekstrak Maquiberry, Ekstrak Madu, Ekstrak Ginko Biloba, Ekstrak Goji, Ekstrak Kurma, Ekstrak Durian Belanda, Ekstrak Buah tin, Ekstrak Aloe Vera, Astaxanthin, Ekstrak Argan, Ekstrak Sarang Burung. 

Kebaikan SkinRich Seven Ageless Essence:
  • Membuang toksin dalam darah
  • Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
  • Mengatasi masalah jerawat dan jeragat 
  • Mempunyai formula anti penuaan dan awet muda
  • Merawat penyakit alergik ( alahan) makanan
  • Menguatkan akar rambut 
  • Menjaga kesihatan kuku agar kekal sihat, cantik dan bersinar
  • Memulihkan dan mempercepatkan proses pertumbuhan kulit baru 
  • Merawat penyakit psiriosis 
Testimoni terkini ( 16 Mac 2015)
Tadaaa... Biar gambar bebicara! Gambar tudung kuning yg latest.... Cun kan? Parut tiada lagi... Kulit pun makin cerah...
2 kotak je amalkan skinrich, ikut apa yang disuruh... 

Subhanallah... Alhamdulillah... Allahuakbar... Terharu dengan apa yang berlaku... Tak sangka sinrich dapat selesaikan masalah sakit kulit misteri... Jumpa pakar kulit pon tak selesai masalah yang dialami...

Sebelum ni sampai terpaksa pakai purdah untuk menutup bahagian muka yang bermasalah sebab malu... Bila panas, muka rasa sakit, pedih dan berair... Sampai menangis menahan sakit katanya...

Syukur Alhamdulillah... Skinrich dapat membantu selesaikan masalah pengguna ni, dengan izin Allah...
___________________________________________________________
Testimoni:-


_______________________________________________________________

SlymRich BlueBerry Diet Fiber 
RM70.00 
15gm x 15 sachets 
Cara Pengambilan:
Tuangkan satu peket ke dalam cawan. Tambahkan air sehingga 150ml dan kacau sehingga larut. Minum serta -merta. Dicadangkan pengambilan semasa perut kosong.

Kandungan:
Fiber Oat, Fiber Gandum, Fiber Apple Hijau, Psyllium Husk, Daun Senna, L -Carnitine,Astaxanthin, Argan, Ekstrak Bluberry, Ekstrak Strawberry, Ekstak Acai Berry, Ekstrak Maquiberry, Ekstrak Teh Hijau, Ekstak Delima, Kurma, Kismis, Madu, Goji, Ginko Biloba, Vitamin C dan Kolagen. 

Kebaikan SlymRich Blueberry Fiber:
  • mendapatkan berat badan yang ideal 
  • Membantu melancarkan usus sekaligus mengelakkan masalah sembelit
  • Membantu pembuangan toksin dan angin di dalam badan 
  • Membantu dalam merawat masalah susah tidur dan mengelakkan kemurungan 
  • Membantu mengurangkan masalah gastrik
  • Mengurangkan kolestrol dan penyerapan lemak
  • Membantu melicin dan mencantikkan struktur sel kulit
  • Sesuai untuk penghidap diabetis dan darah tinggi 
  • Memberi vitamin A,C D dan E dalam badan 
  • Tinggi daan kaya anti oksidan
Testimoni:-


________________________________________________________

SuperRich Puteri Vanilla 
RM69.00
25 gm x 15 sachets

Cara Pengambilan:
Tuangkan satu peket ke dalam secawan air panas (85 ' C), kacau dan hidangkan. Diambil ketika perut kosong sama ada pada waktu pagi atau malam.

Kandungan:
Pueraria Mirifica, Manjakani, ollagen (Fish), Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Soy Protein, Habbatussauda, Oligo Fruktosa, Kurma & Biji Anggur.

Kebaikan SuperRich Puteri Vanilla:
  • Mengetatkan rahim & faraj 
  • Membesar, menganjal & menegangkan payudara 
  • Menjadikan punggung lebih bulat dan pejal 
  • Mengatasi masalah senggugut 
  • Memberi kecergasan berganda 
  • Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda 
  • Mencegah kanser payudara dan kanser serviks 
  • Menyeimbangkan tahap hormon dalam badan 
  • Mengelakkan endometriosis
  • Membuang darah kotor 
  • Menghasilkan cairan semulajadi pada vagina 
  • Mengatasi masalah haid tidak teratur

_____________________________________________________________


SuperRich Raja Abi Cafe 
RM78.00 
(30 gm x 10 sachets)
Cara pengambilan:
Tuangkan satu peket ke dalam secawan air panas ( 85' C), kacau dan hidangkan. Diambil ketika perut kosong sebelum tidur.

Kandungan: 
Kopi Arabika, Krimer Tanpa Tenusu, Gula Halus, Ubi Jaga, Tongkat Ali, Guarana, Butea Superba, Tribulus, Madu, Sarang Burung, Ginseng, Argan, Habbatus- sauda, Goji, Ginkgo Biloba, Delima, Durian Belanda. 

Kebaikan SuperRich Raja Abi Cafe:
  • Merangsang 'tenaga' batin lelaki 
  • Meningkatkan keupayaan seks
  • Meningkatkan libido & kesuburan 
  • Meningkatkan kadar hormon testosterone
  • Menggalakkan pertumbuhan sel sperma 
  • Melancarkan pengaliran darah 
  • Meningkatkan stamina 
  • Menjadikan ereksi lebih lama & mudah 
  • Melambatkan ejakulasi
  • Menjadi penawar penyakit siflis
  • Membantu memulihkan demam 
  • Mengandungi bahan anti- oksidan 
  • Mencantikkan & menganjalkan kulit 
  • Melambatkan kesan penuaan 
  • Mengurangkan sakit sendi 
  • Membantu perkembangan otak
Testimoni: 

____________________________________________________________________



Sabun Suchi 
harga pasaran: RM50.00

15 ‪kebaikan Sabun Suchi:-
1. Mencerahkan kulit seluruh badan
2. Menanggalkan daki
3. Menghilangkan bau badan
4. Menaikkan seri wajah
5. Meningkatkan proses awet muda
6. Memberikan ketenangan ke tahap alpha
7. Memelihara kesabaran dan kerohanian diri dalaman
8. Tampil lebih berkeyakinan dan bekarisma tinggi
9. Menguatkan daya penarik
10. Menstabilkan emosi, spiritual, mental dan fizikal
11. Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif
12. Meredakan stress dan kemurungan
13. Membantu tidur nyenyak ke tahap Delta
14. Mengharumkan aura tubuh
15. Perlindungan psikik dan
      ************************************************************************************
Testimoni:
Bisul???
Mandikan dengan sabun FAWS!!!
Sabun aromaterapi yang penuh dengan khasiat, bertindak untuk memberi ketenangan dengan haruman 7 bunga istana
Istimewanya sabun aroma ni ialah ianya dah dirukyahkan dengan doa.. supaya si pemakai lebih rasa tenang, bahagia, menarik ion positif, keluarkan cas cas negatif dan lebih konfiden pada diri sendiri.

PAKEJ KURUS SLIM RICH + SUPERICH MOCHA EIDA HASAN PRETTY SHOP


Alhamdulillah..
minum tak sampai sebulan lg tu you allsss.. cuci perut, nyah toxin, cuci usus.. Toksah la nak sayang sangat kerak-kerak yang hado dalam perut tu..lagi penyebab penyakit tu hado laaa.. kasi cuci usus utk elakkan penyakit.. sebelum kita sakit.. seeloknya jaga diri sehabis baik.. jaga la amanah ALLAH ni.. ALLAH dah beri kita peluang untuk sihat.. jaga la leklok.. kalau dah sakit.. ado duit berjuta-juta pun tak ado guno dahhh.. silakan jaga kesihatan anda.. sihat dalam .. akan pamirkan sihat diluar sama... Alhamdulillah.. LUAR BIASA HABISSS!!!
***
SlymRich Blueberry Diet Fiber:- 
HARGA: RM70.00 ( 15 SACHET) 
Formulasi Satu-satunya Minuman Fiber diet yg ada gabungan terbaik beberapa jenis Fiber, Fiber Oat, Fiber Gandum, Fiber Apple Hijau, Psyllium Husk, Senna Leaf, Extrak Strawberry,Extrak Teh Hijau, L-Carnitine, Stevia, Vitamin C dan Collagen.
Dengan khasiat untuk tenaga dan memberi rasa kenyang semulajadi tidak kira bila waktu yang diperlukan, anda boleh tentukan bila masa anda mahu diet sama ada pagi, tengahari atau malam.
1 Kotak SlymRich Mengandungi 15 Sachet (15gram)

CARA HIDANGAN: 
Bancuh satu paket dengan segelas air suam atau sejuk biasa. Kacau hingga larut & minum segera! Ambil 1 kali sehari semasa perut kosong. Bagi berat badan melebihi 75kg ke atas digalakkan minum 2 kali sehari (pagi dan malam). Banyakkan minum air kosong.
Atasi obesiti dengan SlymRich sekarang.. 
LUAR BIASA HABISSS!!! 

**************************************************************************************

SuperRich MOCHA
HARGA: RM45.00 (15 SACHET) 
Minuman yang diperkaya dengan rasa mocha, enak, segar dan secukup rasa. Sangat sesuai diminum bersama sarapan atau waktu bersahur juga selepas melakukan pelbagai aktiviti harian.

CARA HIDANGAN: 
Bancuhkan satu sachet ke dalam secawan air panas, kacau dan boleh diminum.

KANDUNGAN & KHASIATNYA: 
Terdapat 17 bahan ramuan SuperRich.
Bahan asas adalah Kopi Arabika, Serbuk Koko, Gula Perang dan Krimer Tanpa Tenusu.
Campuran Collagen dan Vitamin C mencantikkan dan menghaluskan kulit, dapat mencegah faktor penuaan, mengatasi situasi kulit kering dan kusam juga menjadikan kulit semakin cerah, gebu dan lembut dalam masa yang singkat.
Ekstrak Maquiberry, Acai Berry, Goji dan Blueberry mempunyai anti oksidan yang tinggi sangat penting untuk kawalan sistem tubuh badan dan membantu mengurangkan berat badan, mengempiskan perut buncit, menyingkirkan toksin dalam badan yang menjadikan badan lebih sihat dan segar bertenaga. Goji memberi faedah kesihatan seperti menghapuskan radikal bebas, menggalakkan metabolisme, melancarkan pengaliran darah, mengoptimumkan fungsi hormon dan juga membaiki tenaga fizikal. Ia meningkatkan faktor kesuburan lelaki dan wanita.
5 Ekstrak Makanan Sunnah iaitu Kurma, Kismis, Madu, Buah Tin dan Buah Delima serta Ekstrak Gingko Biloba sangat baik untuk kesihatan badan, faktor penggalak pengaliran darah ke otak menjadikan daya ingatan yang kuat, tajam pemikiran, cepat bertindak serta menstabilkan kawalan emosi.
Kesimpulannya, SuperRich MOCHA adalah minuman yang kaya dengan khasiat menjadikan ia satu evolusi dan rahsia kesihatan dan kecantikan anda seisi keluarga.

Boleh diminum Lelaki & Wanita 


Wednesday, 28 January 2015

SKINRICH 7 AGELESS ESSENCE PAKAR CUCI DARAH NO. 1


 SKINRICH SEVEN AGELESS ESSENCE 
RM85.00 SM / RM90 SS
( 2 gm x 15 sachets) 
poslaju RM6.00 (Sem.), RM9.00 (Sabah/Sarawak)
_______________________________________________
TESTIMONI:


Biar gambar bebicara! Gambar tudung kuning yg latest.... Cun kan? Parut tiada lagi... Kulit pun makin cerah...
2 kotak je amalkan skinrich, ikut apa yang disuruh...
Subhanallah... Alhamdulillah... Allahuakbar... Terharu dengan apa yang berlaku... Tak sangka sinrich dapat selesaikan masalah sakit kulit misteri... Jumpa pakar kulit pon tak selesai masalah yang dialami...
Sebelum ni sampai terpaksa pakai purdah untuk menutup bahagian muka yang bermasalah sebab malu... Bila panas, muka rasa sakit, pedih dan berair... Sampai menangis menahan sakit katanya...
Syukur Alhamdulillah... Skinrich dapat membantu selesaikan masalah pengguna ni, dengan izin Allah...
_________________________________________________________________


RASA NAK GARU SEBAB TAK TAHAN ??
GARU SAMPAI BERDARAH ??
Dah jumpa macam-macam pakar..nasihat itu..nasihat ini...tapi masalah tak juga selesai
============
APA KATA KAMI ??
============
Biar PAKAR CUCI DARAH NO. 1 bantu anda...mencuci DARAH dengan membuang toxin melalui peluh dan najis..
apa tu??
=====================
SKINRICH 7 AGELESS ESSENCE ?
=====================
apakah kandungan SKINRICH yang membantu pesakit EKZEMA??
KOLOGEN IKAN LAUT DALAM membantu melembapkan kulit serta melawan penyakit gatal dan mempercepatkan proses penyembuhan luka.
EKSTRAK ARGAN merawat kerengsangan kulit,EKZEMA ,jerawat dan KULIT MENGELUPAS serta melindungi sistem KARDIOVASKULAR yang menyegarkan kulit dan melembapkan KULIT KERING secara tidak langsung serta merangsang penambahbaikan sel.
GOJI BERRY yang membersihkan darah dan menjaga kekuatan sel darah.
EKSTRAK MANGGIS menghilangkan penyakit kulit kering bersisik dan kemerahan serta menyembuhkan luka.
EKSTRAK APRIKOT merawat masalah kulit gatal-gatal dan alahan serta mempercepatkan proses penyembuhan luka.
ASTAXANTHIN menghalang kulit dari kering,kedut dan kendur serta merawat kanser kulit.
EKSTRAK TOMATO mampu menyejukkan kulit dan mengurangkan kesakitan akibat kerengsangan kulit.
dan banyak lagi..
ada lagi FUNGSI SKINRICH ni...
✓ Membuang toksin dalam darah (mencuci darah)
✓ Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
✓ Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
✓ Mempunyai formula anti penuaan dan awet muda
✓ Merawat penyakit alergik (alahan) makanan
✓ Menguatkan akar rambut
✓ Menjaga kesihatan kuku agar kekal sihat, cantik dan bersinar
✓ Memulihkan kulit gatal-gatal dan kesan ekzema
✓ Memulihkan dan mempercepatkan proses pertumbuhan kulit baru
✓ Merawat penyakit psiriosis



Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy