Total Pageviews

Thursday, 29 January 2015

SENARAI PRODUK KELUARAN EIDA HASAN (EHPS)

Sabun Suchi 
harga pasaran: RM50.00

15 ‪kebaikan Sabun Suchi:-
1. Mencerahkan kulit seluruh badan
2. Menanggalkan daki
3. Menghilangkan bau badan
4. Menaikkan seri wajah
5. Meningkatkan proses awet muda
6. Memberikan ketenangan ke tahap alpha
7. Memelihara kesabaran dan kerohanian diri dalaman
8. Tampil lebih berkeyakinan dan bekarisma tinggi
9. Menguatkan daya penarik
10. Menstabilkan emosi, spiritual, mental dan fizikal
11. Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif
12. Meredakan stress dan kemurungan
13. Membantu tidur nyenyak ke tahap Delta
14. Mengharumkan aura tubuh
15. Perlindungan psikik dan
      ************************************************************************************
Bisul???
Mandikan dengan sabun FAWS!!!
Sabun aromaterapi yang penuh dengan khasiat, bertindak untuk memberi ketenangan dengan haruman 7 bunga istana
Istimewanya sabun aroma ni ialah ianya dah dirukyahkan dengan doa.. supaya si pemakai lebih rasa tenang, bahagia, menarik ion positif, keluarkan cas cas negatif dan lebih konfiden pada diri sendiri.

PAKEJ KURUS SLIM RICH + SUPERICH MOCHA EIDA HASAN PRETTY SHOP


Alhamdulillah..
minum tak sampai sebulan lg tu you allsss.. cuci perut, nyah toxin, cuci usus.. Toksah la nak sayang sangat kerak-kerak yang hado dalam perut tu..lagi penyebab penyakit tu hado laaa.. kasi cuci usus utk elakkan penyakit.. sebelum kita sakit.. seeloknya jaga diri sehabis baik.. jaga la amanah ALLAH ni.. ALLAH dah beri kita peluang untuk sihat.. jaga la leklok.. kalau dah sakit.. ado duit berjuta-juta pun tak ado guno dahhh.. silakan jaga kesihatan anda.. sihat dalam .. akan pamirkan sihat diluar sama... Alhamdulillah.. LUAR BIASA HABISSS!!!
***
SlymRich Blueberry Diet Fiber:- 
HARGA: RM70.00 ( 15 SACHET) 
Formulasi Satu-satunya Minuman Fiber diet yg ada gabungan terbaik beberapa jenis Fiber, Fiber Oat, Fiber Gandum, Fiber Apple Hijau, Psyllium Husk, Senna Leaf, Extrak Strawberry,Extrak Teh Hijau, L-Carnitine, Stevia, Vitamin C dan Collagen.
Dengan khasiat untuk tenaga dan memberi rasa kenyang semulajadi tidak kira bila waktu yang diperlukan, anda boleh tentukan bila masa anda mahu diet sama ada pagi, tengahari atau malam.
1 Kotak SlymRich Mengandungi 15 Sachet (15gram)

CARA HIDANGAN: 
Bancuh satu paket dengan segelas air suam atau sejuk biasa. Kacau hingga larut & minum segera! Ambil 1 kali sehari semasa perut kosong. Bagi berat badan melebihi 75kg ke atas digalakkan minum 2 kali sehari (pagi dan malam). Banyakkan minum air kosong.
Atasi obesiti dengan SlymRich sekarang.. 
LUAR BIASA HABISSS!!! 

**************************************************************************************

SuperRich MOCHA
HARGA: RM45.00 (15 SACHET) 
Minuman yang diperkaya dengan rasa mocha, enak, segar dan secukup rasa. Sangat sesuai diminum bersama sarapan atau waktu bersahur juga selepas melakukan pelbagai aktiviti harian.

CARA HIDANGAN: 
Bancuhkan satu sachet ke dalam secawan air panas, kacau dan boleh diminum.

KANDUNGAN & KHASIATNYA: 
Terdapat 17 bahan ramuan SuperRich.
Bahan asas adalah Kopi Arabika, Serbuk Koko, Gula Perang dan Krimer Tanpa Tenusu.
Campuran Collagen dan Vitamin C mencantikkan dan menghaluskan kulit, dapat mencegah faktor penuaan, mengatasi situasi kulit kering dan kusam juga menjadikan kulit semakin cerah, gebu dan lembut dalam masa yang singkat.
Ekstrak Maquiberry, Acai Berry, Goji dan Blueberry mempunyai anti oksidan yang tinggi sangat penting untuk kawalan sistem tubuh badan dan membantu mengurangkan berat badan, mengempiskan perut buncit, menyingkirkan toksin dalam badan yang menjadikan badan lebih sihat dan segar bertenaga. Goji memberi faedah kesihatan seperti menghapuskan radikal bebas, menggalakkan metabolisme, melancarkan pengaliran darah, mengoptimumkan fungsi hormon dan juga membaiki tenaga fizikal. Ia meningkatkan faktor kesuburan lelaki dan wanita.
5 Ekstrak Makanan Sunnah iaitu Kurma, Kismis, Madu, Buah Tin dan Buah Delima serta Ekstrak Gingko Biloba sangat baik untuk kesihatan badan, faktor penggalak pengaliran darah ke otak menjadikan daya ingatan yang kuat, tajam pemikiran, cepat bertindak serta menstabilkan kawalan emosi.
Kesimpulannya, SuperRich MOCHA adalah minuman yang kaya dengan khasiat menjadikan ia satu evolusi dan rahsia kesihatan dan kecantikan anda seisi keluarga.
***


Wednesday, 28 January 2015

SKINRICH 7 AGELESS ESSENCE PAKAR CUCI DARAH NO. 1


 SKINRICH SEVEN AGELESS ESSENCE 
RM85.00 SM / RM90 SS
( 2 gm x 15 sachets) 
poslaju RM6.00 (Sem.), RM9.00 (Sabah/Sarawak)

RASA NAK GARU SEBAB TAK TAHAN ??
GARU SAMPAI BERDARAH ??
Dah jumpa macam-macam pakar..nasihat itu..nasihat ini...tapi masalah tak juga selesai
============
APA KATA KAMI ??
============
Biar PAKAR CUCI DARAH NO. 1 bantu anda...mencuci DARAH dengan membuang toxin melalui peluh dan najis..
apa tu??
=====================
SKINRICH 7 AGELESS ESSENCE ?
=====================
apakah kandungan SKINRICH yang membantu pesakit EKZEMA??
KOLOGEN IKAN LAUT DALAM membantu melembapkan kulit serta melawan penyakit gatal dan mempercepatkan proses penyembuhan luka.
EKSTRAK ARGAN merawat kerengsangan kulit,EKZEMA ,jerawat dan KULIT MENGELUPAS serta melindungi sistem KARDIOVASKULAR yang menyegarkan kulit dan melembapkan KULIT KERING secara tidak langsung serta merangsang penambahbaikan sel.
GOJI BERRY yang membersihkan darah dan menjaga kekuatan sel darah.
EKSTRAK MANGGIS menghilangkan penyakit kulit kering bersisik dan kemerahan serta menyembuhkan luka.
EKSTRAK APRIKOT merawat masalah kulit gatal-gatal dan alahan serta mempercepatkan proses penyembuhan luka.
ASTAXANTHIN menghalang kulit dari kering,kedut dan kendur serta merawat kanser kulit.
EKSTRAK TOMATO mampu menyejukkan kulit dan mengurangkan kesakitan akibat kerengsangan kulit.
dan banyak lagi..
ada lagi FUNGSI SKINRICH ni...
✓ Membuang toksin dalam darah (mencuci darah)
✓ Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
✓ Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
✓ Mempunyai formula anti penuaan dan awet muda
✓ Merawat penyakit alergik (alahan) makanan
✓ Menguatkan akar rambut
✓ Menjaga kesihatan kuku agar kekal sihat, cantik dan bersinar
✓ Memulihkan kulit gatal-gatal dan kesan ekzema
✓ Memulihkan dan mempercepatkan proses pertumbuhan kulit baru
✓ Merawat penyakit psiriosis


Tuesday, 20 January 2015

QU PUTEH BEAUTY

PENANGAN AJL 2014... HABISSS STOK KAT HQ...
HARGA PROMOSI:RM228.00 FREE POS SEMENANJUNG!
(PASARAN: RM268.00 ) 

"Gunalah, Qu Puteh, barulah putih.." 

• Meningkatkan daya hidup kulit sel stem
• Meningkatkan pertumbuhan semula epidermis
• Meningkatkan fungsi kulit
• Membantu kulit mengadaptasi terhadap cuaca yang melampau

.

Monday, 19 January 2015

INAYAH BEAUTY BOOSTER

Supplement lengkap No. 1 Asia yang bertindak 3 dalam 1 iaitu anda pasti CANTIK, SIHAT DAN LANGSING dengan INAYAH BEAUTY BOOSTER
## Kami bukan omong kosong.. auta dengan hanya memberikan kelebihan panjang lebar tapi kesan nya hampeh dan ramuan yang tidak jelas.
1. ANDA BAKAL CANTIK SEBAB KAMI GUNAKAN RAMUAN PURE SHARK COLLAGEN – yg pertama di pasaran Malaysia!!! Ikan ni x boleh nak beli kat pasar malam mcm talapia atau salmon na. Kadar penyerapan paling pantas ke dalam badan. Dengan adanya collagen yang hebat ini. Anda akan berubah menjadi JELITA SEKELIP MATA!!

MAHUKAN ANAK LEBIH PINTAR ? LEBIH KONSENTRASI ? LEBIH DAYA TAHAN MALAWAN PENYAKIT ? LEBIH CEGAS DAN CERDAS ? ------------------ SUPERRICH COCOA SUPERKIDZ TERBAIK UNTUK ANAK ANDA! --------------------------------------------------- Perkembangan kanak-kanak memerlukan pemilihan susu yang terbaik untuk mereka selepas susu ibu. Formulasi koko, kolostrum, susu kambing, madu, manna dan bahan lain dalam Cocoa SuperKidz bagus untuk sistem pencernaan, meningkatkan kadar metabolisma badan serta baik untuk perkembangan minda anak-anak anda. Kelebihan SuperRich Cocoa Super

MAHUKAN ANAK LEBIH PINTAR ?
LEBIH KONSENTRASI ?
LEBIH DAYA TAHAN MALAWAN PENYAKIT ?
LEBIH CEGAS DAN CERDAS ?
BERIKAN ANAK ANDA . . . . . . . . .
SUPERRICH COCOA SUPERKIDZ
---------------------------------------------------
SUPERRICH COCOA SUPERKIDZ TERBAIK UNTUK ANAK ANDA!
---------------------------------------------------
Perkembangan kanak-kanak memerlukan pemilihan susu yang terbaik untuk mereka selepas susu ibu.
Formulasi koko, kolostrum, susu kambing, madu, manna dan bahan lain dalam Cocoa SuperKidz bagus untuk sistem pencernaan, meningkatkan kadar metabolisma badan serta baik untuk perkembangan minda anak-anak anda.
Kelebihan SuperRich Cocoa SuperKidz:
✔ Membantu dalam pembesaran kanak-kanak
✔ Mengimbangkan metabolisma
✔ Membina tulang dan gigi 
✔ Membantu dalam pembinaan sel-sel darah dan tisu-tisu badan.
=========
CARA ORDER
=========
SMS/ WHATSAPP KE 012-3727849

JOM ELAKKAN KEKALAHAN DGN RAJA ABI CAFE

G3rs∆ng 8 tahun

"Isy….kalau ada suami pun hidup macam orang bujang, buat apaa…. Dah 8 tahun berkahwin, tapi keperluan b∆t!nku jarang dipuaskan" 
Si Isteri seolah meluahkan perasaan.
Menuntut statistik faktor-faktor penceraian, ketidakharmonian hidup pasangan suami isteri disebabkan masalah "tidak puas" 
adalah punca utama penceraian berlaku. 
Kami sedia memberikan cadangan dan bantuan untuk merapatkan hubungan suami isteri agar rumah tangga bahagia.

*********************************************************************************
~ Berkesan cepat dan pantas
~ Meningkatkan kesihatan badan secra keseluruhan
~ Menambah tenaga fizikal dan mengaktifkan sifat-sifat mental

JOM ELAKKAN KEKALAHAN DGN RAC!!!

SuperRich Raja Abi Cafe (RAC)...
✪ RAC merupakan campuran 100% herba yang membantu meningkatkan pengaliran darah ke seluruh badan sehingga ke 'senjata sulit' dan memberikan kesan ereksi yang lebih sempurna, padat dan keras.
✪ RAC juga membantu meningkatkan tahap kesihatan dan seksual tidak kira lelaki mahupun wanita.
✪ RAC mampu merawat mati pucuk atau lemah batin suami.
RAHSIA 15 HERBA TURUN TEMURUN UNTUK
MENAMBAHKAN EREKSI & TENAGA LELAKI KINI
TERBONGKAR!!!

✔ KHUSUS BUAT LELAKI YANG INGIN TAMPIL PERKASA
LUAR BIASA HEBAT
✔ PENGIKTIRAFAN 100% HALAL JAKIM
✔ KILANG BERTARAF GMP
✔ MENDAPAT PENGIKTIRAFAN 1 MALAYSIA BEST
✔ 100% HERBA BERMUTU TINGGI
✔ RASA KOPI HAZELNUT LUARBIASA SEDAP!!

➜ TERBUKTI 100% HALAL, SELAMAT & BERKESAN!!!
STOK TERHAD, SIAPA CEPAT DIA DAPAT!

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy