Total Pageviews

Monday, 18 May 2015

ADARA FOUNDATION KELUARAN EIDA HASAN PRETTY SHOP

ADARA FOUNDATION
HARGA PASARAN: RM76.90

Muka lebih berseri seri dengan ADARA FOUNDATION!
Full coverage !
Tak perlu guna bedak tau.
lagi lama lagi glowing.
Flawless habis!
Yang dah merasa ADARA FOUNDATION , share sikit apa yang best sangat foundation ni?
bukan semua foundation sama je ke? Eh ye ke?
Hehehhee..


KENAPA KENA CEPAT CEPAT DAPATKAN ADARA FOUNDATION?
ᴥ Tekstur yang sangat ringan
ᴥ makin lama, makin glowing!
ᴥ tak bercapuk capuk
ᴥ Mengandungi SPF 40

ANTARA KELEBIHAN ADARA FOUNDATION :
► mencerahkan kulit
► menghilangkan parut & jerawat
► Menutup pori-pori terbuka
► Menghilangkan jeragat / bintik hitam
► Kulit lebih lembut & lembap
► Melindungi kulit dari pancaran UV





Adara Foundation 
The Million Miracle Magic Touch...
√ Teksturnya yg halus mulus
√ TIDAK BERMINYAK (berbanding foundation biasa)
√ TAHAN LAMA (up to 8 jam!)
√ RINGAN bila dipakai (seolah2 tak memakai apa2 foundation di muka) 
√ COVERAGE YANG BAGUS (muka mmg sgt2 flawless!)
√ Sesuai utk semua jenis kulit
√ Sangat best hokay!!!

KENAPA KENA CEPAT CEPAT DAPATKAN ADARA FOUNDATION?
ᴥ Tekstur yang sangat ringan
ᴥ makin lama, makin glowing!
ᴥ tak bercapuk capuk
ᴥ Mengandungi SPF 40

Tuesday, 12 May 2015

SERI DEWI MALAM SET KEPUTIHAN

Set Keputihan (Bajet)
Harga: RM153
Produk dalam Set Keputihan Bajet

1) JAMU DEWI SUCI – RM65 (12 KAPSUL)
Merapatkan / mengetatkan faraj
Mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama)
Meningkatkan kemutan
Menyerap dan mengeluarkan kotoran / keputihan / darah beku
Membersihkan pangkal rahim
Mengecutkan rahim dan batu meroyan
2) JAMU DEWI DARA – RM48 (50 KAPSUL)
Memberikan tenaga
Merawat masalah keputihan
Memecahkan angin dalam badan
Memanaskan urat-urat yang sejuk dan ngilu
Merawat sengugut
Mengecutkan dan mencuci rahim
Melancarkan peredaran darah
Membuang toksik dalam badan melalui pembuangan air besar
Meningkatkan berahi
Merawat cyst atau fibroid
3) SUSUKAN QALBU – RM40 (5 BIJI) (TIDAK BOLEH DIMAKAN)
Menyerap dan menarik keputihan
Mengeringkan faraj yang berair
Menguatkan cengkaman dinding vagina

Cara Menggunakan Set Keputihan Bajet
1. RAWATAN PERTAMA - 4 HARI BERSAMA JAMU DEWI SUCI Hari pertama : 
Insert/masukkan 2 kapsul dalam faraj (waktu pagi)
Cara insert / masukkan : 
Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 kapsul ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kiri. 
Kemudian, tolak 1 kapsul lagi ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh sehingga hujung pangkal rahim kanan. (sila lihat gambarajah di bawah)
*Tolak sedalam-dalamnya dan pastikan badan berada di dalam keadaan rehat dan bersahaja bagi mengelakkan kesukaran untuk menolak ke dalam
Makan 4 kapsul sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
Herba yang dimasukkn ke dalam faraj akan menyerap semua lendir, air busuk dan sisa darah haid atau nifas di pangkal rahim
Hari kedua : 
Makan 2 kapsul sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
Hari ketiga : 
Makan 2 kapsul sebelum tidur dengan 3 gelas air masak
Keluarkan semula jamu yang dimasukkan pada hari pertama. Pada masa ini, bukan hanya herba yang keluar, kotoran akan keluar sekali kerana telah bergumpal dengan jamu.
Hari keempat: 
Makan 2 kapsul sebelum tidur dengan 3 gelas air masak.
*Dilarang bersama selepas insert kapsul untuk proses pemulihan. Selepas 3 hari (72 jam) keluarkan sisa kapsul dari bahagian intim. Selepas dah keluarkan sisa kapsul tu baru boleh bersama dengan suami. Dan rasailah kenikmatannya. Setiap malam adalah malam pertama

2. RAWATAN KE DUA - SAMBUNG DENGAN JAMU DEWI DARA
Selepas selesai rawatan dengan JAMU DEWI SUCI, terus sambung dengan JAMU DEWI DARA pada hari ke 5 untuk rawatan dari dalam.
Makan 2 biji selepas sarapan pagi.
3. RAWATAN KE TIGA - PEMBERSIHAN SUSULAN DENGAN SUSUKAN QALBU
2 minggu selepas masukkan JAMU DEWI SUCI, bolehlah masukkan SUSUKAN QALBU untuk proses pembersihan kotoran yang di cairkan oleh JAMU DEWI DARA bagi memastikan dalaman anda bersih dan bahagian intim akan kembali seperti dara
Cara insert / masukkan : 
Dalam keadaan mencangkung, tolak 1 biji ke dalam bahagian tengah vagina.
*Tolak sedalam-dalamnya dan pastikan badan berada di dalam keadaan rehat dan bersahaja bagi mengelakkan kesukaran untuk menolak ke dalam.

* Set ini hanya untuk wanita yang sudah berkahwin SAHAJA

NAK HARGA PROMO??? PM SAYA DI NOMBOR 012-3727849 (WHATSAPP/ TELEGRAM/SMS) 

Thursday, 23 April 2015

CARA MERAWAT KEPUTIHAN

: : KUASA Pembersihan KEPUTIHAN : :

dengan RAHSIA EKSKLUSIF 3M

======================
SUPERRICH PUTERI VANILA
======================

♛ Pencucian / Pembersihan 
Mengatasi masalah senggugut, keputihan dan haid tidak teratur.

♛ Meningkatkan Kesuburan 
Menyeimbangkan kandungan hormon untuk kesihatan dalaman, meneutral kandungan toksin, serta mengatasi masalah endometrosis.

♛ Menguatkan Rahim 
Menguatkan sistem imunisasi badan, otot-otot rahim dan melancarkan peredaran darah.

bahkan..

==============
PUTERI VANILLA :
==============
akan menjadikan anda memiliki...
♛ PAYUDARA MONTOK & TEGANG
♛ PUNGGUNG TERANGKAT & PEJAL
♛ FARAJ KETAT & KEBANJIRAN SEMULAJADI
♛ KULIT YANG CANTIK,GEBU & KEMERAH-MERAHAN
♛ KITARAN HAID YANG LANCAR & KETIADAAN SENGGUGUT
♛ MISS V YANG BERSIH DARIPADA KEPUTIHAN
♛ KECERGASAN BERGANDA
♛ BENTUK BADAN YANG MENGGIURKAN

Malah...
•☛ Ia merawat masalah rahim jatuh
•☛ Ia menyuburkan rahim umpama baja Gred AAAA
•☛ Ia mencegah kanser Payudara dan kanser Serviks
•☛ Ia merawat masalah kerap buang air kecil dan asyik terkucil
•☛ Ia menghasilkan cairan semulajadi vagina
•☛ Ia mengatasi masalah keputihan
•☛ Ia mengatasi masalah haid yang tidak teratur dan tidak lancar

Ada lagi..
✔ Ia menjadikan kulit putih gebu
✔ Ia memudarkan parut-parut hitam
✔ Ia memudarkan jeragat
✔ Ia merawat tumit yang merekah
✔ Ia menghilangkan masalah jerawat
✔ Ia menguatkan kuku dan rambut
✔ Ia memberi kecergasan berganda

============
JAMINAN PRODUK
============

100% HALAL JAKIM
100% BAHAN SEMULAJADI (TIADA BAHAN KIMIA)
100% BAHAN GRED AAA
100% KELUARAN BUMIPUTERA ISLAM
100% KILANG BERTARAF GMP & MUSLIM

=========
BERMINAT ???
=========





Kenapa keputihan terjadi ketika hamil?
- Semasa hamil, faraj kita mengandungi gula yang tinggi yang dipanggil glikogen, dan ini menggalakkan pertumbuhan kulat.
Selain itu, perubahan hormon semasa hamil juga boleh menyumbang kepada keputihan. Perubahan hormon ini akan merubah persekitaran pada kawasan faraj yang lebih mesra bakteria. Antara perubahan yang berlaku adalah perubahan keasidan (pH) pada kawasan faraj bagi mengalakkan lagi pertumbuhan bakteria ataupun kulat.

Ikuti tips di bawah apabila berlaku keputihan semasa hamil:-

1.Pakai pakaian yang longgar dan serap peluh bagi mengelakkan bakteria dari peluh berkumpul terutamanya panty.
2.Pemakaian panty liner setiap hari adalah tidak digalakkan
3.Pastikan kawasan vagina benar-benar kering setelah mandi atau membuang air kecil dan besar
4.Kurangkan makan makanan yang manis dan berkafein
5.Jangan gunakan Douche (ini dapat mengganggu keseimbangan 

Friday, 17 April 2015

MAGIC SCRUB BIO NANO TECH

KENAPA MAGIC SCRUB NI SANGAT BAGUS ! well well, alhamdulillah itu semua idea dariNYA . Kita cuba untuk sentiasa menghasilkan produk yang terbaik dan berkualiti untuk membantu masalah anda.

TAPI kita boleh share 2 bahan sahaja yang membantu anda. lain lain kita rahsia ye TAPI JANGAN RISAU SBB MEMANG BEBAS KIMIA BERBAHAYA .

Bahan aktif magic scrub :

Avocado & Jojoba
 Kaya dengan vitamin E yang membantu kesihatan,kelembutan dan kelembapan kulit.
 Mengandungi pelbagai vitamin sumber daripada buah – buahan asli yang bagus untuk pemuliharaan kulit
 Sumber glutathione asli sekaligus mencerah dan membersih kulit.
 Anti oksidan yang berupaya untuk mematikan sel radikal bebas pada bahagian kulit 
 ( mencegah daripada kanser kulit ).
 Anti septik secara semulajadi SANGAT membantu dalam pengecutan jerawat secara dari dalam darah.
 Memberikan ' glowing effect ' secara semulajadi apabila digunakan / diambil secara berterusan.
SMS/Telegram/ whatsapp 012-3727849



Wednesday, 8 April 2015

DIAN'Z VITAMIN C & E

DIANZ VITAMIN C & E WHITENING COLLAGEN ORIGINAL  !
60 TABLETS

HARGA : RM 80 

POS :

PERCUMA SELURUH MALAYSIA

Dianz vitamin c & e sesuai untuk mereka yang berumur berapa : 

► Sesuai untuk mereka yang berumur 16 tahun ke atas.
► Wanita hamil dan ibu yang menyusu boleh consume jugak.
► Lelaki dan perempuan boleh consume

Cara Pemakanan Dianz vitamin c & e:

► Boleh di isap, kunyah atau telan.
► 1 biji pada waktu malam sebelum tidur.
► 1 biji pada waktu pagi selepas breakfast.

Nota:
. Untuk kesan yang cepat dan optimum dinasihatkan 
tidak mengambil kafein & alcohol.
. Minum air yang banyak.
. Jika anda ada gastric makan 1 biji selepas sarapan sahaja

Pasti ! selepas SEBULAN pengambilan Dianz vitamin c & e
 1. Jarang sgt kene selsema skrg n bersin da kurang
2. Kulit da x berminyak cam dulu2.. nampak flawless gitu & semakin cerah.. lembut je ble sentuh (ske sgat2!! ) ♥
3. Liang pori da x bpe nak nmpak
4. Ni part y paling suke --> parut jerawat da hilang n jerawat halus da x muncul smpai skrg ♥
5. Eyebag pon da berkurang..

1000mg Vitamin C daripada oren :
menyinkirkan toksik dalam badan
Melancarkan sistem perkumuhan
Merawat jerawat, jeragat dan parut 

1000mg Vitamin E daripada maqui berry :
Sangat tinggi khasiatnya
Melembapkan kulit
Mengecilkan liang roma yang terbuka
Mencegah kanser

2000mg Pure Collagen dari ikan talapia :
Tidak menggunakan rumpai laut kerana kebanyakkan orang alah pada makanan laut (seafood)
Sesuai untuk orang yang alergik makanan laut
Menghasilkan kulit yang lembut dan gebu
Tidak sesuai untuk orang yang alergik dengan ikan talapia

2000mg Glutathione :
Memutihkan kulit seluruh badan (kesan dapat dilihat dalam tempoh 2 minggu pertama dan perlu minum banyak air)
Memudarkan parut jerawat, jeragat dan kulit menjadi halus serta lembut

Mendapat pengesahan HALAL, bumiputra produk/dari kilang bertaraf GMP dan tiada gelatine. Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas, ibu mengandung dan menyusu juga boleh ambil ♥
TESTIMONI DIANZ VITAMIN C&E + WHITENING COLLAGEN ORIGINAL !






Tuesday, 7 April 2015

MENGAPA ANDA MESTI TUKAR GULA?



TAHUKAH ANDA?
MENGAPA ANDA MESTI TUKAR GULA?
GULA PASIR PUTIH DI PASARAN CONTOH GULA PRAI DAN GULA CSR ITU ADALAH RACUN PUTIH JANGKAMASA PANJANG.

*Penyumbang/penyebab kepada lebih 75 penyakit. 
*Ia mengandungi kalori, kolestrol, karbohidrat, saccharine (ibu gula) & bahan pengawet.
*Pengambilan gula ini adalah berbahaya kepada kesihatan kita, oleh kerana itu tidak hairanlah masalah diabetes atau kencing manis, darah tinggi dan jantung amat tinggi sekarang.

YASMIN SWEET GULA ASLI TEBU HITAM
Khasiat Tebu Hitam:-
*Tebu hitam ialah pemanis semula jadi
*Meredakan jantung berdebar
*Meredakan panas badan
*Meredakan batuk
*Merendahkan gula dalam darah
*Menurunkan tekanan darah tinggi
*Mengelakan risiko diabetes
*Mengurangkan keletihan & kelesuan badan

Sifat & Khasiat Yasmin Sweet:-
*Antiseptik/bakteria
*Kemanisan 600 kali ganda dari gula pasir biasa
*Sangat selamat kerana ia tidak mengandungi kalori, kolestrol, karbohidrat, saccharine (ibu gula) & bahan pengawet
Fungsi & Kesannya
*Asid Glikolik aktif akan bertindak pantas menyerap masuk ke dalam tubuh & meleraikan sekaligus membunuh kuman & virus
*Memberi peluang kepada tubuh menghasilkan antibodi yang mencukupi agar berfungsi dengan seimbang & lancar
*Ia menjadikan agen untuk meleraikan atom manisan didalam badan seperti sukrose, glukose, fruktose & elemen glukos lain melalui peleraian karbon pasif
*Istimewa untuk kanak-kanak supaya karbon positif dalam darah terbentuk sejak dari kecil lagi
Jadi sayangilah diri kita, anak-anak kita & marilah kita beramai-ramai bertukar gula kepada gula yang sihat & selamat.

Tuesday, 3 March 2015

SUPERRICH PUTERI VANILLA MEMBANTU WANITA YANG BERGELAR ISTERI



Penting!!! Sila Baca ...
Suami Ugut nak kawin lagi..
" Please advised akak...kadang malu masa bersama ada kala terkentut. sebab perut banyak angin..Terasa hina sangat. Akak nak cari produk yang boleh buang angin semua, kempiskan perut, montokkan payu dara, sebab bila badan berisi, buah dada melebar tak montok lagi. Suami hilang selera lagipun suami akak kerja jauh, seminggu sekali balik. Cuti Sabtu Ahad memang layan suami sahaja. So, badan nak kena jaga. Walaupun akak dah umur 48 tahun hubungan suami isteri lebih hebat semenjak usia tua. Sebab suami akak pernah cakap nak kahwin lagi, bila akak tukar cara layan dia terus tak jadi, maksudnya suami itu je yang penting. 
... terpaksa jaga suami lebih dari anak. Ni dia tinggal jauh, alhamdulillah... tapi akak bimbang, kalau dia buat hal lagi... " ( Kak liza, Kuala Lumpur).

sms SPV23 <jarak> NAMA <jarak> LOKASI ke 012 -3727849 untuk tahu apa advised saya untuk akak ni...


Produk SuperRich Puteri Vanilla membantu wanita yang bergelar isteri dalam masa kurang 7 hari supaya merapatkan, mengetatkan serta menghangatkan lagi bahagian keintiman wanita.

sms SPV23 <jarak> NAMA <jarak> LOKASI ke 012-3727849

ALHAMDULILLAH masalah "kak liza" dah selesai. Siapa lagi yang ingin masalahnya selesai seperti "kak Liza" di atas? Saya bole bantu anda.


Ini kata -kata gembira dari Kak Liza


APA YANG SAYA SYORKAN PADA KAK LIZA IALAH 
SUPERRICH PUTERI VANILLA KELUARAN PRODUK EIDA HASAN 
Anda juga disarankan untuk mengamalkan superrich puteri vanilla, minuman kesihatan yang diperkaya dengan makanan sunnah.

Antara Kebaikan SuperRich Puteri Vanilla:
  1. Mengetatkan rahim & faraj
  2. Membesar, menganjal & menegangkan payudara
  3. Menjadikan punggung lebih bulat dan pejal
  4. Mengatasi masalah keputihan 
  5. Mengatasi masalah senggugut
  6. Memberi kecergasan berganda
  7. Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
  8. Mencegah kanser payudara dan kanser serviks
  9. Menyeimbangkan tahap hormon dalam badan
  10. Mengelakkan endometriosis
 APA KANDUNGAN SPV ??
  • Pueraria Mirifica, Manjakani, 
  • Collagen (Fish), 
  • Maquiberry Extract, 
  • Tomato Extract, 
  • Apricot Extract, 
  • Delima Extract, 
  • Manggis Extract, 
  • Durian Belanda Extract,
  •  Vitamin B17, Honey, 
  • Soy Protein, 
  • Habbatussauda, 
  • Oligo Fruktosa, 
  • Kurma 
  • Biji Anggur.


SUPERRICH PUTERI VANILLA

Khusus untuk WANITA.

Rasanya SEDAP seperti makan aiskrim vanila dan minum air soya.


SELAMAT dan tiada kesan sampingan.

Halal JAKIM dan melalui proses pengeluaran yang teliti.

Produk berkualiti daripada Eida Hasan Pretty Shop.

Bahan HERBA 100% bermutu TINGGI.

dijamin BERKESAN dan TERBUKTI.

SuperRich Puteri Vanilla 
RM 69.00 SM / RM74 SS
POSLAJU RM7 (sem.)
25 gm x 15 sachets
Nanti, bukan itu saja...
  • Ia merawat masalah rahim jatuh
  • Ia menyuburkan rahim umpama baja Gred AAAA
  • Ia mencegah kanser Payudara dan kanser Serviks
  • Ia merawat masalah kerap buang air kecil dan asyik terkucil
  • Ia menghasilkan cairan semulajadi vagina
  • Ia mengatasi masalah keputihan
  • Ia mengatasi masalah haid yang tidak teratur dan tidak lancar
Ada lagi...
  • Ia menjadikan kulit putih gebu
  • Ia memudarkan parut-parut hitam
  • Ia memudarkan jeragat
  • Ia merawat tumit yang merekah
  • Ia menghilangkan masalah jerawat
  • Ia menguatkan kuku dan rambut
  • Ia memberi kecergasan berganda
  • Hasilnya, ia menyebabkan anda sentiasa awet muda dengan kulit yang anjal dan cantik jelita.
  • SPV tidak dihasilkan untuk wanita yang biasa-biasa. Siapa yang bertindak pantas sahaja akan melalui pengalaman luar biasa ini. 500% dijamin puashati.
  • Dapatkannya SEKARANG!

Adakah anda ingin...

  • kembali dara?
  • mengetatkan otot faraj?
  • power grip?
  • mengembalikan keinginan bersama suami?
  • extra tenaga?
  • menegang dan menganjalkan payudara?
  • menghangatkan hubungan intim?
  • mencegah barah rahim dan payu dara?
  • mendapatkan zuriat?
  • merawat masalah keputihan?
  • mencegah dan merawat bau yang kurang enak di bahagian vagina?
  • hilangkan gatal-gatal di bahagian vagina?
  • mencantikkan dan menganjalkan struktur kulit?
  • awet muda dan wajah berseri?
  • melancarkan peredaran darah?
  • menghilangkan senggugut dan menstabilkan kitaran haid?
  • melegakan kekejangan otot badan?
  • melawaskan pembuangan air besar atau kecil?

jom amalkan spv kami..di jamin selamat..halal..segala khasiat jamu spv kami ada begitu juga dengan kulit@payudara...kerana spv mengandungi kolagen,tomato,sarang burung dll lagi...
wanita sempurna...wanita spv!!

TESTIMONI KEHAMILAN:





TESTIMONI: MENAMBAHKAN SUSU BADAN

TESTIMONI PERIOD LANCAR :

TESTIMONI: MASALAH KEPUTIHAN

_________________________________________________________________

SPV BOLEH MENCEGAH RAHIM JATUH!

Rahim jatuh bukan hanya masalah wanita yang sudah berkahwin. Wanita yang belum berkahwin juga boleh mengalami masalah ini. Tanpa kita sedar, aktiviti-aktiviti seperti angkat berat, terlalu aktif bersukan dan pelbagai aktiviti lasak boleh menjadi punca penyebab masalah ini. 

Atasi masalah rahim jatuh dengan SuperRich Puteri Vanilla (SPV). In shaa Allah dengan izin Allah SPV dapat membantu. Dapatkan SPV, dengan harga mampu milik. 

    ____________________________________________________________



KHAS BUAT IBU-IBU YANG DALAM PANTANG & SEDANG MENYUSUKAN ANAK!!!

SPV akan dapat membantu ibu-ibu untuk:

✔ Mempercepatkan penyembuhan luka & mengecutkan rahim.
✔ Memberikan tenaga berpanjangan.
✔ Memberikan kulit halus dan gebu (baik kepada bayi mahupun ibu)
✔ Memekatkan susu (mengkualitikan susu)
✔ Memberikan kulit cantik, menghilangkan parut, mencegah jerawat.
✔ Memberikan rasa Kenyang dang Menurangkan BERAT BADAN
✔ Mengetatkan ‘miss v’ ibu-ibu.
✔ Menghilangkan keputihan.
✔ Mencegah payudara ‘jatuh’.

Selain tu...
SPV boleh bantu menaikkan semula kedudukan punggung yang jatuh akibat bersalin & memperbetulkan kedudukan rahim

P.S: Superrich Puteri Vanila bukan sahaja berfungsi untuk menaikkan Miss B, bukan saja mengetatkan Miss V, bukan sahaja untuk melancarkan darah, bukan sahaja untuk merawat luka dalaman selepas bersalin, bukan sahaja untuk buang angin, bukan sahaja mampu mencantikkan kulit badan... tetapi sangat bagus utk membantu ibu menyusu dengan memperbanyakkan susu badan... 

Waaa… banyakkan kebaikkan SPV? So, tak perlu nak fikir, tak perlu nak toleh kanan, toleh kiri… Jom bakal2 ibu PM kami untuk mendapat produk yg terhebat di pasaran… Tiada yang mustahil dengan SPV… Yakin dan tawakkal.. in shaa Allah ibu2 akan kembali sihat bersama SPV...
             **********************************************************
Jom Baca Khasiat dalam SuperRich Puteri Vanilla keluaran Eida Hassan







Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy