Total Pageviews

Monday, 29 December 2014

SIAPA PATUT AMALKAN PUTERI VANILLA?

         HARGA: RM69.00 
SILA TAMBAH RM7 SEM & RM10 SS UNTUK KOS PENGHANTARAN
SOALAN 1: APA KANDUNGAN SPV ??
JAWAPAN : 
Pueraria Mirifica, Manjakani, Collagen (Fish), Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Soy Protein, Habbatussauda, Oligo Fruktosa, Kurma & Biji Anggur.

SOALAN 2: SIAPA PATUT AMALKAN SPV ??
JAWAPAN:
1. WANITA PERAWAN.. seawal 4 hari ia menjadikan susuk badan anda berubah. Rupa mukabumi yang mendatar menjadi beralun dan berombak. Penampakan rupa bentuk payudara yang montok dan ampuh juga bentuk punggung yang naik bulat dan pejal.

2. WANITA YANG BERGELAR ISTERI.. seawal 4 hari ia menyebabkan mata suami anda yang rabun menjadi celik bersinar disebabkan susuk tubuh anda yang berstatus Mak Dara Anak Lapan berubah menjadi Anak Dara Pujaan di malam pertama. Lurah yang hambar kembali menjadi Lurah Dalam. Lorong yang Longgar kembali menjadi Ketat dan Grip yang Super Hebat!

3. WANITA YANG SEDANG BERPANTANG/LEPAS BERSALIN/SEDANG MENYUSUKAN ANAK..SuperRich Puteri Vanilla mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengecutkan rahim, mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor) serta memperbanyakkan susu badan. Ia jua menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.

4. WANITA YANG SEDANG BERUSAHA MENDAPATKAN ZURIAT..SPV mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat.

SOALAN 3 : KENAPA TIADA PERUBAHAN SELEPAS AMALKAN SPV aka SPL SELEPAS 1 BULAN??
JAWAPAN:
1. TOKSIN
Toksin yang banyak dalam badan, terutamanya yg menyekat kat saluran usus pon boleh melambatkan penyerapan zat. SPV akan mencuci buang toksin sehingga habis,baru kesan aka khasiat SPV akan diperolehi.
2. METABOLISME
Kadar metabolisme yang rendah juga boleh melambatkan proses penyerapan khasiat.
3. AIR MASAK
Kurangnya minum air masak punca SPV lambat bertindak. Air masak merupakan ejen penting menyerap khasiat dengan cepat dan merupakan ejen penting yang membantu menyahtoksin dan bendasing dalam badan melalui peluh dan perkumuhan dengan cepat.
4. USIA
Makin tua usia seseorang,makin lambat penyerapan khasiat.KENAPA??Kerana semakin banyak kandungan toxin di dalam badan yang perlu dinyahkan dahulu dan kadar metabolisme yg semakin rendah untuk menyerap khasiat.
Dapatkannya SEKARANG!
SUPERRICH PUTERI VANILLA

➽ Khusus untuk WANITA.
➽ Rasanya SEDAP seperti makan aiskrim vanila dan minum air soya.
➽ SELAMAT dan tiada kesan sampingan.
➽ Halal JAKIM dan melalui proses pengeluaran yang teliti.
➽ Produk berkualiti daripada Eida Hasan Pretty Shop.
➽ Bahan HERBA 100% bermutu TINGGI.

➽ 500% dijamin BERKESAN dan TERBUKTI.

Ada lagi...
✔ Ia menjadikan kulit putih gebu
✔ Ia memudarkan parut-parut hitam
✔ Ia memudarkan jeragat
✔ Ia merawat tumit yang merekah
✔ Ia menghilangkan masalah jerawat
✔ Ia menguatkan kuku dan rambut
✔ Ia memberi kecergasan berganda
Hasilnya, ia menyebabkan anda sentiasa awet muda dengan kulit yang anjal dan cantik jelita.
SPV tidak dihasilkan untuk wanita yang biasa-biasa. Siapa yang bertindak pantas sahaja akan melalui pengalaman luar biasa ini. 500% dijamin puashati.

Dapatkannya SEKARANG!
TESTIMONI:-



Thursday, 18 December 2014

Skinrich Seven Ageless Essence.. Pakar cuci darah No.1

15 sachets FREE 1 sachets
HARGA: RM85.00 
SILA TAMBAH RM7.00 POSLAJU SEMENANJUNG, RM10.00 POSLAJU SABAH/SARAWAK.
Produk paling MURAH dipasaran yang mempunyai 1001 penawar yang berkaitan dengan kulit samada JERAWAT, JERAGAT, EKZEMA, Kulit kering, tak bermaya, kusam, tak gebu, tak sekata, pendek kata apa saja berkaitan kulit. Ini lah penawarnya.. InshaaAllah.. 

Bukan itu saje malah boleh menguatkn kuku dan juga rambut. InshaaAlla dengan izin Allah. Best kan?

Jika sis perhatikan, produk kat luar sana, paling murah di jual dengan harga rm120/15 sachets, atau rm180/15 sachets.. produk terkenal.. Rm200+ utk 14 sachets.. TAPI kami rm85 sahaja utk 15 sachets.. siap free 1 sachets lagi tu. 

Gila kentang punya murah kann?.. untuk kulit tip top inshaaAllah.. dengan produk grade tertinggi dan bahan-bahan yang boombastik fantastik.

Konsisten dan minum banyak air.. kalau stop pepaham je la.. kesan pun on n off la.. sama macam mana sayur.. makan sayur dapat khasiat sayur.. x makan sayur.. ta dapat la khasiat sayur.. simple nk paham kan?

kesan sampingan?? kesan sampingan ada.. kesannya. Kulit makin mulus, gojez, maveles.. siapa tak nak kan kan? dah la murah.. berkesan lak tu.. produk terbaik dari kami.. terdiri dari formula ajaib, grade AAAA.. terbaek di pasaran.. dengan gabungan mantap 18 bahan dalam 1 sachet. memang superb.
So jgn ragu2 utk cuba produk kami.. ada beribu testimoni updated.. memang LUAR BIASA HABISSSSS... InshaaAllah.. Tak nyesal. Alhamdulillah..
Subhanallah Alhamdulillah AllahuAkbar.. harini saya nak sharekan satu testimonial untuk produk SkinRich Sebelum beliau menggunakan produk kami, beliau terpaksa berhabis beribu RM ulang alik hospital pakar kerana sebab tak mahu masalah beliau semakin serius. Penyakit ni penyakit kulit yang jarang ditemui kata doc pakar.. Dan paling menyedihkan.. Doc cakap penyakit beliau tak boleh diubati.. MasyaaALLAH.. sedihnyaaa..
Penyakit kulit ni baru juga dihidapi tapi semakin hari semakin besar.. dan ketika panas.. akan keluarkan bau yang agak busuk dan memedihkan.. setiap kali panas, beliau akan menangis sebab pedihhhh sangat.. Cuba kita bayangkan kita ditempat beliau..MasyaaALLAH.. saangatt tak yakin diri dan sedih kann??
Setelah diyakinkan menggunakan SkinRich.. beliau pun menggunakan SkinRich.. Allahuu.. Subhanallah.. Allah tu baikkk sangat kannn??.. belum pun habis 1 kotak.. baru 10 hari beliau update.. Alhamdulillah.. Syukur Ya ALLAH.. keruping hitam dah pun tanggal.. masalah kulit tersebut semakin mengecut dan tinggal merah sikit je.. Dan beliau ada update pic terkini beliau yang mana wajah beliau tersenyum kerana masalah tu hampir tidak kelihatan lagi.. dah rata dah.. Saya menangis terharu bukan sebab sedih tapi sebab beliau sudah boleh tersenyum.. Seronok bukan kepalang lagi dah.. Allah.. Terima Kasih ALLAH.. Dia ucapkan terima kasih berulang2.. saya faham perasaan itu.. Tapi tak perlu terima kasih pada saya kerana Allah Maha Menyembuh..Setiap penyakit pasti ada ubat nya.. Setiap dugaan pasti ada pengakhiran yang indah..Setiap apa yang kita hadapi dengan redha.. Pasti Allah hadiahkan sesuatu yang Luar Biasa.. Masyaa ALLAH..
Yakin dengan ALLAH.. produk kami hanyalah asbab utk pulih.. Syukur.. Dapat membantu.. Nawaitu kami ingin membantu lebih raaaaamai insan yang memerlukan khidmat kami.. kami bukan bisnes untuk kaya.. sebenarnya raaamai sangat yang cakap produk kami murah.. nak dibandingkan dengan kesan luar biasa tapi disebabkan nawaitu kami ingin membantu.. kami fokuskan pada ingin bantu sebab kami saaangat yaakin.. bila kami bantu orang.. ALLAH pasti bantu kami.. Asal saja kami ikhlas.. Kesenangan dan kebebasan kewangan akan menyusul kemudian.. Allahu Rabbi.. 
___________________________________________
Tadaaaa......!!!!
2 kotak sahaja ambil SkinRich!!!
Memang berkesan...
Biar gambar bebicara! 
Gambar tudung kuning yg latest.... Cun kan? Parut tiada lagi... Kulit pun makin cerah...
2 kotak je amalkan skinrich, ikut apa yang disuruh...
Subhanallah... Alhamdulillah... Allahuakbar... Terharu dengan apa yang berlaku... Tak sangka sinrich dapat selesaikan masalah sakit kulit misteri... Jumpa pakar kulit pon tak selesai masalah yang dialami...
Sebelum ni sampai terpaksa pakai purdah untuk menutup bahagian muka yang bermasalah sebab malu... Bila panas, muka rasa sakit, pedih dan berair... Sampai menangis menahan sakit katanya...
Syukur Alhamdulillah... Skinrich dapat membantu selesaikan masalah pengguna ni, dengan izin Allah...
Tak rugi melabur RM85.00!!!
____________________________________________________


Ok, ni info pasal SkinRich. Sesuai sangat dengan u all yang nak putih dan gebu di samping khasiat kesihatan yang lain.

Kecantikan:
. Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
. Memberikan kulit yang cantik dan sihat.
. Menjadikan kulit glowing secara natural.
. Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
. Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.
. Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
. Menghilangkan sel kulit mati.
. Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
. Menghilangkan jeragat.
. Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
. Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
. Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
. Mengecilkan pori-pori.

Kesihatan:
. Anti kanser.
. Menstabilkan tekanan darah.
. Menstabilkan hormon lelaki dan wanita.
. Merawat ekzema.
. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
. Bertindak sebagai Anti-Body.
. Memberikan tenaga serta merta.
. Memberikan tidur yang nyenyak.
. Merawat rambut gugur dan tidak bermaya.
. Serta mempunyai 1001 khasiat lain.

=====================
Kesan dapat dilihat SEAWAL 3 hari
=====================

SkinRich juga..

. Mengandungi pemakanan sunnah seperti kurma, madu dan delima.
. Dalam bentuk sachet yang mudah dibawa. (boleh letak dalam bag :))
. Boleh diminum oleh ibu yang mengandung, dalam pantang dan menyusu.
. Sesuai untuk mereka yang mengidap diabetis dan kencing manis.
. Mengandungi ramuan dan kandungi aktif.
. 100% natural base.
. Tanpa Sapuan.
. Tanpa Bahan Terlarang.
. 100% Natural Base.

. Produk berstatus GMP
. Produk Selamat & Berkesan

TESTIMONI:-


SUCHi Fragrance menampilkan sabun serta wangian aromaterapi pertama di dunia yang menggabungkan pati 7 jenis bunga-bungaan terpilih dengan dibacakan doa ruqyah.

Hanya menggunakan FAWS dan FSAP untuk merasakan getaran kerohanian yang menakjubkan umpama mandi 7 bunga yang mampu membersihkan aura anda yang kotor, busuk, bocor, panas, kusam serta tidak bermaya yang menyebabkan wajah anda suram, pucat, tiada seri, kurang keyakinan diri, malang asyik menimpa diri, murung, stress serta kurang diminati.

Keajaiban FAWS dan FSAP daripada SUCHi Fragrance ini, bertindak merangsang, membersihkan serta menjernihkan aura yang bermasalah lalu menaikan seri diwajah anda. Selain itu, mampu meningkatkan proses awet muda, membangkitkan karisma, tampil lebih berkeyakinan, tuah diri, mudah didampingi, lebih disayangi, penampilan, tenang, sabar serta ceria sepanjang hari.

Apalagi? Jom alami keajaiban #FAWS & #FSAP untuk berAURAbersama kami!


Brand: Suchi
Nama Perfume: Flora  Sense Aromatherapy Parfum (FSAP)
HARGA: RM89.90

Nama Sabun: Floral Aromatheraphy Whitening Soap 
HARGA: RM50.00
SILA TAMBAH RM7.00 UNTUK POSLAJU SEMENANJUNG, DAN RM10.00 UNTUK SABAH/SARAWAK. 
SUCHi Fragrance telah mengeluarkan new produk muslim pertama di dunia yang menggabungkan teknologi serta #AlQuran, termasuk aromaterapi di dalam parfum yang dihasilkan dari ekstrak tumbuhan.

Setiap bau ada ke istimewaan tersendiri dan semua waangi + boleh dibawa solat. Tak perlu ragu. Malah selamat utk kulit dan alam sekitar sebab kami gunakan campuran #alkohol #kosmetik yang agak mahal tapi selamat. Tu yang penting.

Sangat selesa dan tidak mudarat. Paling best, bauan semua sangaattt #wangi dengan harga giler cadburry rendah. Tahan sangat lama. Sekali #spray tahan 5-6 hari di baju. Haruman yang tidak memeningkan kepala.

Diperbuat dari #ekstrak bungaan asli yang kalau diimport dari luar saaaangat mahal. Tapi kami tawarkan dengan harga yang sangat berpatutan iaitu 20ml hanya RM89.99 sahaja.

Ada #aromaterapi.. mampu menggamit dan memancing suami.. ada aura positif.. mampu membuat org yang bau rasa sangat #positif dan #selesa. Menenangkan.juga ada terapi #aura dan terapi #doa.

Wednesday, 10 December 2014

CRYSTAL BEAUTY 769 KELUARAN EIDA HASAN PRETTY SHOP

crystal beauty 769
Crystal Beauty 769 Eida Hasan Pretty Shop
Eida Hasan Pretty Shop

HARGA PASARAN: RM100.00 
SILA TAMBAH POSLAJU RM6.00 (SEM.), RM9.00 (SABAH/SARAWAK)

ADA 3 ITEM DALAM SET INI:
1) UV Cream (Krim Siang)
- melindungi kulit terus daripada cahaya matahari (SPF 35)
- dilengkapi dengan vitamin E sebagai pelembap untuk memudarkan kedutan
- dijadikan sebagai krim asas untuk memulakan solekan.

2) Beauty Cream (Krim Malam) 
- menghilangkan jeragat dan bekas jerawat
- mencerahkan kulit wajah dalam masa 7 hari
- mengecilkan liang roma
- menganjalkan kulit wajah

- menjadikan kulit lebih cerah, lembut dan bercahaya


PERCUMA!!!
Sabun Susu Beras Collagen atau Sabun Papaya yang berfungsi untuk:-
- mencerah dan menegangkan kulit
- mengawal minyak
- menutup pori-pori
- mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat

TESTIMONI:-
 Crystal Beauty 769 

Produk yg terbukti berkesan dalam masa 7 hari!!!


RAHSIA CRYSTAL BEAUTY 769:-
Mencantikkan kulit wajah agar lebih berseri dan lembap sepanjang hari
Melambatkan proses penuaan dengan menambahkan keanjalan kulit
Menghilangkan parut jerawat, parut pembedahan, dan kesan regangan kulit
Menghasilkan kulit yang licin dan mengecilkan liang-liang pori
Mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan tona kulit
Membaiki sel-sel kulit yang mati, dan pembentukan sel-sel baru
Memulihkan kulit kering dan Nyahhidrat
Mengawal penghasilan minyak pada kulit dengan menyeimbangkan PH kulit
Meningkatkan metabolisme kulit untuk memperbaharui kulit mati
Menghilangkan jeragat seta mengurangkan blackhead
Sesuai untuk semua jenis kulit

-100% Bahan semula jadi
-100% Bebas bahan Synthetic
-100% Jaminan
-100% Buatan Bumiputera
-100% Produk Islamic
-100% SELAMAT & BERKESAN

PRODUK EIDA HASAN PRETTY SHOP

SuperRich Puteri Vanilla
RM69.00 (SEM.)
RM74.00 (S/S) 

WANITA BERSALIN & BRESTFEED
SEDANG BERPANTANG ??

TAK LAMA LAGI NAK BERSALIN ??

TAKUT LEPAS BERSALIN PAYUDARA JATUH ?? KENDUR ???

TAKUT LEPAS PANTANG MISS V LONGGAR DAN BERBAU ??

Jangan Risau..Anda Tak Perlu Lagi Bersusah Payah Ke Salon...Tak Perlu Lagi Telan Jamu Yang Bermacam Bau...Tak Perlu Menghabiskan Duit Beribu-ribu Lemon....

Dapatkan SUPERRICH PUTERI VANILLA segera...SPV akan bantu anda...
Jadikan diri anda seorang PUTERI yang SEMPURNA di mata sang SUAMI... Selain CANTIK dan mempunyai ASET yang MANTAP, pastikan dalaman anda juga sihat... Jom try!!!

Apakah Punca Faraj longgar???

Salah satu sebab yang paling utama melonggarkan faraj adalah disebabkan oleh bersalin. Semakin kerap wanita melahirkan, lebih tinggi kecenderungan untuk farajnya menjadi kendur atau longgar kerana dinding faraj diregangkan keluar.

Satu lagi punca melonggarkan faraj adalah disebabkan oleh aktiviti seksual yang kerap. Lelaki lebih suka faraj ketat itulah sebabnya kenapa mereka memilih wanita muda sebagai pasangan seksual. Wanita yang mempunyai faraj yang ketat akan merasai keghairahan yg lebih, dan akan merasai setiap tujahan dan tekanan yang dilakukan oleh suaminya.

Terdapat faktor-faktor yang berlainan yang boleh membawa kepada kemerosotan dinding faraj dan anda tidak boleh memberitahu tepat jika faraj anda telah longgar berdasarkan ukuran tepat tetapi terdapat beberapa petunjuk dan mereka termasuk yang berikut:

1. Rasa untuk memasukkan "objek" lebih besar ke dalam faraj untuk rangsangan dan keghairahan.
2. Kesukaran untuk mengemut (grip) jari telunjuk anda menggunakan faraj.
3. Faraj tidak lagi tertutup (ternganga), apabila anda tidak terangsang.
4. Dengan mudah anda boleh memasukkan lebih daripada tiga jari tanpa rintangan banyak.
5. Kesukaran untuk mencapai orgasme.
6. Kegagalan untuk memuaskan pasangan anda seperti anda baru berkahwin.

Saya sarankan anda semua buat ujian diatas untuk mengetahui tahap kelonggaran faraj..
Walau ternganga, besar dan longgar tahap maksimum skali pun.. Amalkan  Superrich Puteri Vanilla secara konsisten insyaAllah dapat membantu mengatasi masalah ini..

KINI MENJADI DARA DAN KEKAL DARA ADALAH TIDAK MUSTAHIL..
YANG PENTING ANDA CUBA SPV.. CUBA DULU BARU TAHU

100% GUARANTEED SATISFACTION (WITH CONSISTENT TREATMENT)

"PERBAIKI DIRI ANDA PERBAIKI HUBUNGAN ANDA SUAMI ISTERI INSYAALLAH BAHAGIA RUMAH TANGGA"


SPV LUAR BIASA HABISS
WANITA YANG SEDANG BERPANTANG/LEPAS BERSALIN/SEDANG MENYUSUKAN ANAK
SuperRich Puteri Vanilla mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengecutkan rahim, mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor) serta memperbanyakkan susu badan. Ia jua menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.

Selain tu,SPV boleh bantu menaikkan semula kedudukan punggung yang jatuh akibat bersalin,memperbetulkan kedudukan rahim dan bantu kekalkan payudara yg pejal ketika bayi menyusukan anak...taklah melendut payudara tu nti...


Dapatkan SUPERRICH PUTERI VANILLA segera...SPV akan bantu anda...

 mempercepatkan proses penyembuhan luka
 mengecutkan & mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor)
memperbanyakkan susu badan
menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi
menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.
 menaikkan semula kedudukan punggung yang jatuh akibat bersalin
memperbetulkan kedudukan rahim
kekalkan payudara yg pejal ketika bayi menyusukan anak

haaaa...kan banyak fungsi SPV untuk korang yang tengah PANTANG tu...so ??

Apa Anda Perlu Lakukan ?? Hanya Duduk Diam Di Rumah...Tunggu SPV Sampai Depan Rumah Anda... Selepas Bayaran Dibuat...
______________________________________________________________

SuperRich MOCHA (25 gm x 20 sachets)
RM45.00 SM / RM50 SS
(harga belum masuk poslaju)

Ada 17 bahan ramuan yang pelbagai khasiat dan kebaikan untuk kita

Cara pengambilan:
Tuangkan satu peket ke dalam secawan air panas (85°C), kacau dan hidangkan. Boleh minum bila-bila masa sahaja.

Kandungan:
Kopi Arabika, Serbuk Koko, Gula Perang dan Krimer Tanpa Tenusu, Ekstrak - Maquiberry, Acai Berry, Goji dan Blueberry, Campuran Collagen, Glutathione dan Vitamin C, Ekstrak Makanan Sunnah (Kurma, Kismis, Madu, Buah Tin dan Buah Delima) dan Ekstrak Gingko Biloba.
Kebaikan SuperRich Mocha:
  • Mempunyai anti oksidan yang tinggi
  • Membantu mengawal sistem tubuh badan
  • Memberi kecergasan berganda
  • Melancarkan sistem perkumuhan
  • Membantu mengurangkan selera makan
  • Menjadikan kulit seluruh badan lebih anjal, cerah, gebu & awet muda
  • Memperbanyakkan susu badan
  • Melancarkan pengaliran darah
  • Menghapuskan radikal bebas
  • Menggalakkan metabolisme
  • Daya ingatan yang kuat, tajam pemikiran, cepat bertindak serta menstabilkan kawalan emosi
  • Mengoptimumkan fungsi hormon dan juga membaiki tenaga fizikal
  • Membuang toksin dan angin di dalam badan


BERMINAT?
SMS / WhatsApp KE 012-3727849 untuk pesanan. 

Wednesday, 3 December 2014

MAKANAN TINGKAT METABOLISME - jus lemon, kayu manis, Lada Sulah, Minyak Kelapa dan Santan.

INFO:
APA ITU METABOLISME?
Metabolisme adalah proses badan menukarkan kalori daripada makanan kepada tenaga. Keperluan kalori atau tenaga setiap orang berbeza- beza mengikut gaya hidup masing- masing. Contohnya lelaki dewasa yang aktif yang berusia antara 2- 39 tahun dengan seberat 55 kilogram memerlukan 2,530 kalori sehari manakala wanita dewasa sederhana aktif pula memerlukan 2,000 kalori sehari. 

sumber maklumat: Mingguan Wanita 1-16 0kt 2014

Monday, 1 December 2014

JANGAN REMEHKAN KESIHATAN VAGINA

Ramai wanita berasa malu bila diajukan tentang penyakit berkaitan dengan bahagian intim (vagina) yang mereka alami. Walhal jangkitan penyakit ini perlu segera didiagnosiskan dan diubati. Perlu diketahui oleh wanita penyakit berkaitan organ kelamin ini boleh menjadi ancaman yang membahayakan ini. 

Jangkitan Penyakit jenis ringan:
  Penyakit kelamin wanita yang dikategorikan ringan adalah Keputihan. Keputihan disebabkan oleh bakteria, kuman atau kulat yang merebak dalam organ vagina. I dianggap ringan kerana mudah diubati, tetapi jika tidak ditangani segera, ia boleh menjadi gejala penyakit berkaitan vagina yang lebih serius. 

Oleh itu, wanita perlu dan wajib menjaga kebersihan vagina terutama bila ada gejala ringan seperti keputihan. Jika dibiarkan boleh mengundang penyakit lebih serius. 

PENCEGAHAN PENYAKIT VAGINA

  1. Sentiasa membersihkan vagina dengan cairan khusus untuk mejaga kebersihan organ intim. Tidak lupa juga untuk memastikan perlengkapan pembersih tersebut adalah dalam keadaan bersih dan steril.
  2. Menukar pakaian dalam secara rutin sekurang2nya dua kali sehari.
  3. Tidak menggunakan pakaian dalam yang ketat dalam jangka waktu lama.
  4. Tiadak mengamalkan seks bebas untuk mengelakkan jangkitan kelamin.
  5. Mengamalkan gaya hidup sihat.
  6. Mengamalkan pemeriksaan doktor secara rutin. 
    Pembersih Wanita Produk Seri dewi Malam (100ml)
    sangat sesuai untuk menjaga kesihatan Vagina wanita.

    HARGA PROMOSI: RM40.00
    (PASARAN: RM48.00)

    * harga promosi belum masuk poslaju














Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy