Total Pageviews

Thursday 18 December 2014

Skinrich Seven Ageless Essence.. Pakar cuci darah No.1

15 sachets FREE 1 sachets
HARGA: RM85.00 
SILA TAMBAH RM7.00 POSLAJU SEMENANJUNG, RM10.00 POSLAJU SABAH/SARAWAK.
Produk paling MURAH dipasaran yang mempunyai 1001 penawar yang berkaitan dengan kulit samada JERAWAT, JERAGAT, EKZEMA, Kulit kering, tak bermaya, kusam, tak gebu, tak sekata, pendek kata apa saja berkaitan kulit. Ini lah penawarnya.. InshaaAllah.. 

Bukan itu saje malah boleh menguatkn kuku dan juga rambut. InshaaAlla dengan izin Allah. Best kan?

Jika sis perhatikan, produk kat luar sana, paling murah di jual dengan harga rm120/15 sachets, atau rm180/15 sachets.. produk terkenal.. Rm200+ utk 14 sachets.. TAPI kami rm85 sahaja utk 15 sachets.. siap free 1 sachets lagi tu. 

Gila kentang punya murah kann?.. untuk kulit tip top inshaaAllah.. dengan produk grade tertinggi dan bahan-bahan yang boombastik fantastik.

Konsisten dan minum banyak air.. kalau stop pepaham je la.. kesan pun on n off la.. sama macam mana sayur.. makan sayur dapat khasiat sayur.. x makan sayur.. ta dapat la khasiat sayur.. simple nk paham kan?

kesan sampingan?? kesan sampingan ada.. kesannya. Kulit makin mulus, gojez, maveles.. siapa tak nak kan kan? dah la murah.. berkesan lak tu.. produk terbaik dari kami.. terdiri dari formula ajaib, grade AAAA.. terbaek di pasaran.. dengan gabungan mantap 18 bahan dalam 1 sachet. memang superb.
So jgn ragu2 utk cuba produk kami.. ada beribu testimoni updated.. memang LUAR BIASA HABISSSSS... InshaaAllah.. Tak nyesal. Alhamdulillah..
Subhanallah Alhamdulillah AllahuAkbar.. harini saya nak sharekan satu testimonial untuk produk SkinRich Sebelum beliau menggunakan produk kami, beliau terpaksa berhabis beribu RM ulang alik hospital pakar kerana sebab tak mahu masalah beliau semakin serius. Penyakit ni penyakit kulit yang jarang ditemui kata doc pakar.. Dan paling menyedihkan.. Doc cakap penyakit beliau tak boleh diubati.. MasyaaALLAH.. sedihnyaaa..
Penyakit kulit ni baru juga dihidapi tapi semakin hari semakin besar.. dan ketika panas.. akan keluarkan bau yang agak busuk dan memedihkan.. setiap kali panas, beliau akan menangis sebab pedihhhh sangat.. Cuba kita bayangkan kita ditempat beliau..MasyaaALLAH.. saangatt tak yakin diri dan sedih kann??
Setelah diyakinkan menggunakan SkinRich.. beliau pun menggunakan SkinRich.. Allahuu.. Subhanallah.. Allah tu baikkk sangat kannn??.. belum pun habis 1 kotak.. baru 10 hari beliau update.. Alhamdulillah.. Syukur Ya ALLAH.. keruping hitam dah pun tanggal.. masalah kulit tersebut semakin mengecut dan tinggal merah sikit je.. Dan beliau ada update pic terkini beliau yang mana wajah beliau tersenyum kerana masalah tu hampir tidak kelihatan lagi.. dah rata dah.. Saya menangis terharu bukan sebab sedih tapi sebab beliau sudah boleh tersenyum.. Seronok bukan kepalang lagi dah.. Allah.. Terima Kasih ALLAH.. Dia ucapkan terima kasih berulang2.. saya faham perasaan itu.. Tapi tak perlu terima kasih pada saya kerana Allah Maha Menyembuh..Setiap penyakit pasti ada ubat nya.. Setiap dugaan pasti ada pengakhiran yang indah..Setiap apa yang kita hadapi dengan redha.. Pasti Allah hadiahkan sesuatu yang Luar Biasa.. Masyaa ALLAH..
Yakin dengan ALLAH.. produk kami hanyalah asbab utk pulih.. Syukur.. Dapat membantu.. Nawaitu kami ingin membantu lebih raaaaamai insan yang memerlukan khidmat kami.. kami bukan bisnes untuk kaya.. sebenarnya raaamai sangat yang cakap produk kami murah.. nak dibandingkan dengan kesan luar biasa tapi disebabkan nawaitu kami ingin membantu.. kami fokuskan pada ingin bantu sebab kami saaangat yaakin.. bila kami bantu orang.. ALLAH pasti bantu kami.. Asal saja kami ikhlas.. Kesenangan dan kebebasan kewangan akan menyusul kemudian.. Allahu Rabbi.. 
___________________________________________
Tadaaaa......!!!!
2 kotak sahaja ambil SkinRich!!!
Memang berkesan...
Biar gambar bebicara! 
Gambar tudung kuning yg latest.... Cun kan? Parut tiada lagi... Kulit pun makin cerah...
2 kotak je amalkan skinrich, ikut apa yang disuruh...
Subhanallah... Alhamdulillah... Allahuakbar... Terharu dengan apa yang berlaku... Tak sangka sinrich dapat selesaikan masalah sakit kulit misteri... Jumpa pakar kulit pon tak selesai masalah yang dialami...
Sebelum ni sampai terpaksa pakai purdah untuk menutup bahagian muka yang bermasalah sebab malu... Bila panas, muka rasa sakit, pedih dan berair... Sampai menangis menahan sakit katanya...
Syukur Alhamdulillah... Skinrich dapat membantu selesaikan masalah pengguna ni, dengan izin Allah...
Tak rugi melabur RM85.00!!!
____________________________________________________


Ok, ni info pasal SkinRich. Sesuai sangat dengan u all yang nak putih dan gebu di samping khasiat kesihatan yang lain.

Kecantikan:
. Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
. Memberikan kulit yang cantik dan sihat.
. Menjadikan kulit glowing secara natural.
. Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
. Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.
. Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
. Menghilangkan sel kulit mati.
. Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
. Menghilangkan jeragat.
. Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
. Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
. Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
. Mengecilkan pori-pori.

Kesihatan:
. Anti kanser.
. Menstabilkan tekanan darah.
. Menstabilkan hormon lelaki dan wanita.
. Merawat ekzema.
. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
. Bertindak sebagai Anti-Body.
. Memberikan tenaga serta merta.
. Memberikan tidur yang nyenyak.
. Merawat rambut gugur dan tidak bermaya.
. Serta mempunyai 1001 khasiat lain.

=====================
Kesan dapat dilihat SEAWAL 3 hari
=====================

SkinRich juga..

. Mengandungi pemakanan sunnah seperti kurma, madu dan delima.
. Dalam bentuk sachet yang mudah dibawa. (boleh letak dalam bag :))
. Boleh diminum oleh ibu yang mengandung, dalam pantang dan menyusu.
. Sesuai untuk mereka yang mengidap diabetis dan kencing manis.
. Mengandungi ramuan dan kandungi aktif.
. 100% natural base.
. Tanpa Sapuan.
. Tanpa Bahan Terlarang.
. 100% Natural Base.

. Produk berstatus GMP
. Produk Selamat & Berkesan

TESTIMONI:-


1 comments:

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy