Total Pageviews

Monday 29 December 2014

SIAPA PATUT AMALKAN PUTERI VANILLA?

         HARGA: RM69.00 
SILA TAMBAH RM7 SEM & RM10 SS UNTUK KOS PENGHANTARAN
SOALAN 1: APA KANDUNGAN SPV ??
JAWAPAN : 
Pueraria Mirifica, Manjakani, Collagen (Fish), Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Soy Protein, Habbatussauda, Oligo Fruktosa, Kurma & Biji Anggur.

SOALAN 2: SIAPA PATUT AMALKAN SPV ??
JAWAPAN:
1. WANITA PERAWAN.. seawal 4 hari ia menjadikan susuk badan anda berubah. Rupa mukabumi yang mendatar menjadi beralun dan berombak. Penampakan rupa bentuk payudara yang montok dan ampuh juga bentuk punggung yang naik bulat dan pejal.

2. WANITA YANG BERGELAR ISTERI.. seawal 4 hari ia menyebabkan mata suami anda yang rabun menjadi celik bersinar disebabkan susuk tubuh anda yang berstatus Mak Dara Anak Lapan berubah menjadi Anak Dara Pujaan di malam pertama. Lurah yang hambar kembali menjadi Lurah Dalam. Lorong yang Longgar kembali menjadi Ketat dan Grip yang Super Hebat!

3. WANITA YANG SEDANG BERPANTANG/LEPAS BERSALIN/SEDANG MENYUSUKAN ANAK..SuperRich Puteri Vanilla mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengecutkan rahim, mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor) serta memperbanyakkan susu badan. Ia jua menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.

4. WANITA YANG SEDANG BERUSAHA MENDAPATKAN ZURIAT..SPV mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat.

SOALAN 3 : KENAPA TIADA PERUBAHAN SELEPAS AMALKAN SPV aka SPL SELEPAS 1 BULAN??
JAWAPAN:
1. TOKSIN
Toksin yang banyak dalam badan, terutamanya yg menyekat kat saluran usus pon boleh melambatkan penyerapan zat. SPV akan mencuci buang toksin sehingga habis,baru kesan aka khasiat SPV akan diperolehi.
2. METABOLISME
Kadar metabolisme yang rendah juga boleh melambatkan proses penyerapan khasiat.
3. AIR MASAK
Kurangnya minum air masak punca SPV lambat bertindak. Air masak merupakan ejen penting menyerap khasiat dengan cepat dan merupakan ejen penting yang membantu menyahtoksin dan bendasing dalam badan melalui peluh dan perkumuhan dengan cepat.
4. USIA
Makin tua usia seseorang,makin lambat penyerapan khasiat.KENAPA??Kerana semakin banyak kandungan toxin di dalam badan yang perlu dinyahkan dahulu dan kadar metabolisme yg semakin rendah untuk menyerap khasiat.
Dapatkannya SEKARANG!
SUPERRICH PUTERI VANILLA

➽ Khusus untuk WANITA.
➽ Rasanya SEDAP seperti makan aiskrim vanila dan minum air soya.
➽ SELAMAT dan tiada kesan sampingan.
➽ Halal JAKIM dan melalui proses pengeluaran yang teliti.
➽ Produk berkualiti daripada Eida Hasan Pretty Shop.
➽ Bahan HERBA 100% bermutu TINGGI.

➽ 500% dijamin BERKESAN dan TERBUKTI.

Ada lagi...
✔ Ia menjadikan kulit putih gebu
✔ Ia memudarkan parut-parut hitam
✔ Ia memudarkan jeragat
✔ Ia merawat tumit yang merekah
✔ Ia menghilangkan masalah jerawat
✔ Ia menguatkan kuku dan rambut
✔ Ia memberi kecergasan berganda
Hasilnya, ia menyebabkan anda sentiasa awet muda dengan kulit yang anjal dan cantik jelita.
SPV tidak dihasilkan untuk wanita yang biasa-biasa. Siapa yang bertindak pantas sahaja akan melalui pengalaman luar biasa ini. 500% dijamin puashati.

Dapatkannya SEKARANG!
TESTIMONI:-



0 comments:

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy