Total Pageviews

Thursday 21 June 2012

SMART COCO A+ - FORTUNE RESOURCES


ISI KANDUNGAN : 15 sachets x 25gm
HARGA PROMOSI : RM 18.00 (HARGA PASARAN : RM 21.90)
poslaju sekotak RM7.30 (sem.), sabah RM12, sarawak RM11.

Minuman bernutrisi Smart Coco A+ adalah fomulasi istimewa yang berpontensi untuk meningkatkan daya ingatan, konsentrasi minda, peredaran darah serta sebagai ajen antioksida. Ianya diadun dari bahan bahan makanan yang baik sebagai ubatan dan herba terpilih dan berkualiti seperti serbuk koko, vitamin, madu, malt & gingko biloba.
KHASIAT:- 
- Membantu meningkatkan daya ingatan tahap kecerdasan minda & IQ & konsentrasi minda
- memperbaiki sistem perjalanan darah
- Mencantikkan kulit
- Membantu membekalkan bahan keperluan dalam badan untuk baik pulih sel-sel, tumbesaran  dan fungsi organ dalam badan
- Mengandungi serat, protein, banyak vitamin & mineral yang baik untuk badan Membantu - - menenangkan & tidur malam yang nyenyak
- Menggunakan krimer bukan tenusu
BAHAN - BAHAN UTAMA:-
1) Serbuk Koko - Buah koko telah dijumpai di Amazon, South Amerika beribu tahun yang lalu. 
Sejak itu, koko adalah makanan atau minuman berkhasiat yang telah banyak dinikmati dan disukai oleh semua peringkat umur. Koko mengandungi polyphenois & filavanois yang menjadi agen kuat kepada antioksida. 
Antara potensi khasiat koko adalah: 
1) Mengurangkan risiko penyakit sistem peredaran & penafasan 
2) Meningkatkan kadar kolesterol baik HDL dari LDL.
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung. 
4) Mengurangkan risiko penyakit darah tinggi 
5) Tidur malam yang nyenyak.
2) Kismis - Kismis adalah makanan & manisan semulajadi. Ianya adalah sumber yang baik untuk fiber, vitamin & mineral seperti Vitamin B, Kalsium, Potasium, dan zat besi. Kismis juga adalah antioksida yang baik untuk melambatkan proses penuaan. Kismis mempunyai kandungan fruktos yang tinggi dan tidak mengandungi bahan pengawet. Di kebanyakan negara, kismis juga dikatakan makanan yang baik untuk minda.
3) Gingko Biloba - Gingko adalah spesis pokok tertua didunia. Di Eropah & Amerika Syarikat, makanan tambahan dari gingko adalah bahan herba yang tinggi jualannya termasuk di France & German. 
- Gingko secara tradisional digunakan untuk mempertingkatkan daya ingatan, konsentrasi minda dan memperbaiki sistem peredaran darah didalam badan. 
- Gingko juga mengandungi 2 jenis antioksida iaitu flavanoids & terpenoids yang dapat mengurangkan atau menghalang radikal bebas dalam badan yang dipercayai menjadi penyebab penyakit seperti sakit jantung, kanser dan penyakit alzheimer's dan lain lain penyakit pelupa dan hilang ingatan.
3) Malt - Bahan yang baik untuk fiber, mineral, protin & antioksida.
4) Kurma - Kurma adalah makanan seimbang yang baik untuk penghadaman makanan. Ia mampu member tenaga kepada badan manusia yang lesu dan baik untuk wanita sebelum dan selepas bersalin. Khasiatnya adalah tidak terkira dan kaya dengan serat, vitamin dan mineral yang baik untuk tumbesaran otot. 
- Ia dapat membantu penyakit sembelit, penyakit usus dan masalah jantung.
CARA PENGAMBILAN:-
- 1 sachet pada waktu pagi dan 1 lagi pada sebelah petang untuk 2 minggu pertama dan selepas itu barulah diambil 1 sachet setiap pagi. 
- Pengambilan dua sachet selama dua minggu pertama ialah untuk 
membugarkan (overhaul refresh) minda kanak-kanak itu.
TESTIMONI
- Saya adalah seorang pelajar Tingkatan 4. Selepas sebulan saya mengambil Smart Coco A+, lebih 50% jerawat yang penuh di muka saya telah berkurangan tanpa saya memakai ubat yang lain. Ramai kawan2 saya berasa hairan apa yang telah saya lakukan kerana muka saya menjadi lebih licin. Di kelas juga ada peningkatan markah dalam peperiksaan saya. Saya berasa gembira kerana dengan mengambil Smart Coco A+, bukan saja saya lebih fokus dan daya ingatan saya lebih meningkat, tetapi jerawat di muka saya telah berkurangan seperti 2 dalam 1. Saya merasa gembira. Terima Kasih Smart Coco A+!!
AZIMI , 16 TAHUN, MRSM.


Saya dan anak perempuan saya telah membeli Smart Coco A+ sebagai minuman harian kami. Pada 3 hari pertama kami meminumnya, kami mendapat selsema dan bersin tanpa berhenti. Kami tertanya2 kenapa begitu jadinya. Selepas 3 hari, selsema kami telah berhenti dengan sendiri, dan kepala kami juga terasa ringan. Rupanya itu itu tindak balas terhadap kami yang mempunyai resdung. Kami berasa gembira kerana Smart Coco A+ bukan saja telah membuatkan ingatan kami menjadi lebih baik, tetapi juga telah menghilangkan penyakit resdung yang telah lama kami tanggung. Terima kasih Smart Coco A+!
PN SARILAH, PERMATANG PAUH.
Beberapa bulan yang lalu, saya telah membeli satu mesin yang dapat menggoncangkan badan dengan kuat kononnya untuk menguruskan badan. Setelah melakukan excercise sebanyak 3 kali sehari dengan goncangan yang kuat untuk menghilangkan lemak, saya masih tidak menghilangkan walau seinci tetapi sebaliknya saya merasa pening dan mata saya berpinar-pinar. Selepas itu saya terasa seperti orang yang kehilangan memory atau 'memory loss' dan suka terlupa walaupun perkara itu baru saja berlalu. Mujur ada Smart Coco A+. Saya telah mengambilnya 2 sachet sehari. Selepas seminggu memory saya telah mula pulih kembali sedikit demi sedikit dan selepas sebulan mula pulih seperti sediakala. Alhamdullillah, saya akan terus mengambil Smart Coco A+ setiap hari untuk lebih meningkatkan ingatan saya. Dan terpaksa meninggalkan penggunaan mesin yang merosakkan diri itu.
Puan Ida, Pulau Pinang

0 comments:

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy