Total Pageviews

Thursday 4 October 2012

MINYAK ANUGERAH UNTUK KEPINTARAN ANAK

HARGA PROMOSI:RM42.00 (PASARAN:RM48.00) 


Namun, dalam situasi yang genting seperti menghadapi peperiksaan besar, mereka tidak mampu menangani tekanan dan konflik emosi yang mengganggu tumpuan mereka.
Keadaan yang serupa juga berlaku kepada anak yang sukar menerima teguran dan berkelakuan yang tidak sepatutnya. Jiwa mereka perlu dilembutkan dan ditenangkan.
Apabila anda sapukan Minyak Kasturi Anugerah Kepintaran Anak pada anak anda, Insya-Allah minda mereka akan mudah menerima ilmu dan saranan yang baik.

Minyak kasturi yang dibacakan dengan ayat-ayat suci al-Quran dan doa-doa pilihan untuk kebaikan fizikal, mental, emosi dan rohani anda.
Antara ayat-ayat syifa’ dan doa-doa khusus yang dibacakan selain 30 juzuk al-Quran untuk menghasilkan Minyak Kasturi Anugerah:
• Ayat-ayat Ruqyah • Ayat Ruqyah Jibril
• Ayat Ruqyah Nabawiyyah • Selawat syifa’
• Doa-doa syifa’ • Selawat Tafrijiyyah
• Saiyidul istighfar (penghulu taubat) • Ayat Kursi
• Ayat penawar seribu guna • Ayat pendamaian
• Ayat pelembut hati • Doa penyejuk
• Doa penerang hati • Salam sulaiman
• Solat hajat 

CARA PENGGUNAAN:-

  • Baca al-Fatihah dan selawat 3 kali sambil menghadap kiblat.
  • Sapukan sedikit Minyak Kasturi Anugerah pada ubun-ubun anak anda dan diusap kepalanya sambil melafazkan niat kepada Allah S.W.T. 
  • Suruh anak anda bau minyak kasturi tersebut sedalam-dalamnya sambil berselawat sebanyak 3 kali.

Bagi anak yang sukar bekerjasama dengan anda, campurkan titisan Minyak Anugerah ke dalam air mandian mereka.

TESTIMONI:-
Minyak Untuk Kecerdikan Anugerah Bantu Ashraf Raih 10A dalam SPM

“Dulunya anak saya memang seorang yang malas untuk mengulang kaji pelajaran dan gemar membuat persiapan di saat-saat akhir. Hasilnya dia sentiasa memperolehi keputusan yang tercorot di kalangan rakanrakan sekelasnya. Sebagai seorang ibu, saya amat risau tentang masa depan anak saya dan sering memikirkan sesuatu agar dia lebih bersemangat dalam pelajaran untuk menghadapi SPM.” “Dalam masa tiga bulan sebelum SPM, kawan saya memperkenalkan Minyak Kepintaran Anugerah dan saya terus menyuruh anak saya, Fitri mencuba minyak ini, Dia menyapukan di kedua-dua belakang telinga dan dadanya. Saya juga mencampurkan minyak ini di dalam bekas mandian anak saya. Alhamdullilah dengan izin Allah S.W.T, selepas dua minggu anak saya menggunakan minyak ini, dia menceritakan tentang perubahan yang dialaminya. Dia berasa lebih tenang, tidak gugup dan lebih mudah memahami pelajaran. Dengan berkat doa kepada Allah dan bantuan Minyak Kepintaran Anugerah ini, anak saya telah berjaya meraih 10A dalam peperiksaan SPM baru-baru ini. Alhamdulillah dan terima kasih yang tidak terucap kepada Minyak Kepintaran Anugerah. Siapa sangka anak saya juga turut mampu mencapai keputusan cemerlang ini dan kini dalam persediaan untuk melanjutkan pelajaran ke Australia.
Adik Ashraf, Johor

AMARAN !!
JANGAN DILANGKAH MINYAK INI KERANA IA TELAH 
DIDOAKAN.

KITA HANYA MAMPU BERIKHTIAR, SEGALANYA 
DITENTUKAN DENGAN KEIZINAN ALLAH.


0 comments:

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy