Total Pageviews

Thursday, 29 January 2015

PAKEJ KURUS SLIM RICH + SUPERICH MOCHA EIDA HASAN PRETTY SHOP


Alhamdulillah..
minum tak sampai sebulan lg tu you allsss.. cuci perut, nyah toxin, cuci usus.. Toksah la nak sayang sangat kerak-kerak yang hado dalam perut tu..lagi penyebab penyakit tu hado laaa.. kasi cuci usus utk elakkan penyakit.. sebelum kita sakit.. seeloknya jaga diri sehabis baik.. jaga la amanah ALLAH ni.. ALLAH dah beri kita peluang untuk sihat.. jaga la leklok.. kalau dah sakit.. ado duit berjuta-juta pun tak ado guno dahhh.. silakan jaga kesihatan anda.. sihat dalam .. akan pamirkan sihat diluar sama... Alhamdulillah.. LUAR BIASA HABISSS!!!
***
SlymRich Blueberry Diet Fiber:- 
HARGA: RM70.00 ( 15 SACHET) 
Formulasi Satu-satunya Minuman Fiber diet yg ada gabungan terbaik beberapa jenis Fiber, Fiber Oat, Fiber Gandum, Fiber Apple Hijau, Psyllium Husk, Senna Leaf, Extrak Strawberry,Extrak Teh Hijau, L-Carnitine, Stevia, Vitamin C dan Collagen.
Dengan khasiat untuk tenaga dan memberi rasa kenyang semulajadi tidak kira bila waktu yang diperlukan, anda boleh tentukan bila masa anda mahu diet sama ada pagi, tengahari atau malam.
1 Kotak SlymRich Mengandungi 15 Sachet (15gram)

CARA HIDANGAN: 
Bancuh satu paket dengan segelas air suam atau sejuk biasa. Kacau hingga larut & minum segera! Ambil 1 kali sehari semasa perut kosong. Bagi berat badan melebihi 75kg ke atas digalakkan minum 2 kali sehari (pagi dan malam). Banyakkan minum air kosong.
Atasi obesiti dengan SlymRich sekarang.. 
LUAR BIASA HABISSS!!! 

**************************************************************************************

SuperRich MOCHA
HARGA: RM45.00 (15 SACHET) 
Minuman yang diperkaya dengan rasa mocha, enak, segar dan secukup rasa. Sangat sesuai diminum bersama sarapan atau waktu bersahur juga selepas melakukan pelbagai aktiviti harian.

CARA HIDANGAN: 
Bancuhkan satu sachet ke dalam secawan air panas, kacau dan boleh diminum.

KANDUNGAN & KHASIATNYA: 
Terdapat 17 bahan ramuan SuperRich.
Bahan asas adalah Kopi Arabika, Serbuk Koko, Gula Perang dan Krimer Tanpa Tenusu.
Campuran Collagen dan Vitamin C mencantikkan dan menghaluskan kulit, dapat mencegah faktor penuaan, mengatasi situasi kulit kering dan kusam juga menjadikan kulit semakin cerah, gebu dan lembut dalam masa yang singkat.
Ekstrak Maquiberry, Acai Berry, Goji dan Blueberry mempunyai anti oksidan yang tinggi sangat penting untuk kawalan sistem tubuh badan dan membantu mengurangkan berat badan, mengempiskan perut buncit, menyingkirkan toksin dalam badan yang menjadikan badan lebih sihat dan segar bertenaga. Goji memberi faedah kesihatan seperti menghapuskan radikal bebas, menggalakkan metabolisme, melancarkan pengaliran darah, mengoptimumkan fungsi hormon dan juga membaiki tenaga fizikal. Ia meningkatkan faktor kesuburan lelaki dan wanita.
5 Ekstrak Makanan Sunnah iaitu Kurma, Kismis, Madu, Buah Tin dan Buah Delima serta Ekstrak Gingko Biloba sangat baik untuk kesihatan badan, faktor penggalak pengaliran darah ke otak menjadikan daya ingatan yang kuat, tajam pemikiran, cepat bertindak serta menstabilkan kawalan emosi.
Kesimpulannya, SuperRich MOCHA adalah minuman yang kaya dengan khasiat menjadikan ia satu evolusi dan rahsia kesihatan dan kecantikan anda seisi keluarga.

Boleh diminum Lelaki & Wanita 


1 comments:

Fatimah Bt Tony said...

Memang bagus ke produk ni yer? Macam best je testimoni diaorang..

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy