Total Pageviews

Friday 26 April 2013

KRIM MUTIARA MEKAR SEMILU


ini kotak krim mutiara yang terbaru, diluar kotak tulis "Krim Mekar Sutra" 
harga pasaran masih sama RM65.00/kotak 
TESTIMONI:-

_____________________________
Gambar di bawah ini packaging lama:-
Krim Mutiara Mekar Semilu
Krim Mutiara 
*PROMOSI : RM57.00
* HARGA BELUM MASUK POSLAJU 
(HARGA PASARAN: RM65.00) 

KULIT SIHAT PUTIH MULUS BERSAMA KRIM MUTIARA MEKAR SEMILU

- Serbuk mutiara diakui mempunyai khasiat semula jadi yang terulung sejak berabad lamanya. Ia sangat popular di kalangan maharani pada zaman kuno, dan selebriti sebagai produk kesihatan dan kecantikan. Khasiat Mutiara diyakini dapat membantu mengekalkan kelembapan kulit, menjaga kecerahan, mencegah unsur pigmen hitam, mencegah penuaan dan kedutan pada kulit. Selain itu ia juga dapat melindungi kulit dari sinaran matahari yang boleh merosakkan kulit. Mutiara juga mengandungi amino acid dan elemen lainnya yang berfungsi menjaga ketahanan tubuh. Amalan ini sesuai digunakan oleh para wanita atau lelaki, tua mahupun muda dan kepada sesiapa sahaja yang berhasrat untuk memiliki kulit yang cerah, halus, lembut dan berseri. 

Mengetahui rahsia khasiat mutiara, Mekar Semilu Beauty Collection mengeluarkan produk Krim Mutiara untuk manfaat kesemua golongan manusia samada perempuan mahupun lelaki. 
Khasiat Krim Mutiara keluaran Mekar Semilu ia mampu membantu merawat dan mencantikkan kulit wajah, menghilangkan jerawat dan kesan parut jerawat, memudarkan pigmentasi pada wajah, mencerahkan kulit tanpa penglupasan, meyingkirkan sel-sel kulit mati dan merangsangkan pengeluaran sel- sel kulit baru juga mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka. Ia juga dapat mengurangkan garis- garis halus dan kedutan, menjadikan kulit kelihatan segar & berseri serta mengandungi agen anti penuaan sekaligus membantu melembapkan kulit wajah yang kering. 

KRIM MUTIARA ini juga mengandungi ekstrak bunga teratai yang khasiatnya membantu untuk merawat pendarahan dan jangkitan kulit kerana bakteria.
Ramai yang telah menggunakannya dan berpuashati dengan hasilnya. Cubalah!


P/S: BELIAN 10 UNIT KEATAS ADA DISKAUN LAGI!!!! 

NAK BELI SILA SMS/WHATSAPP: 012- 3727849. ATAU EMAIL: azudanyini@gmail.com

UNTUK SENARAI PENUH PRODUK MEKAR SEMILU SILA KLIK LINK DI BAWAH:
http://kedaijimatonline.blogspot.com/search/label/MEKAR%20SEMILU%202013

UNTUK UPDATE INFO SILA LIKE PAGE FB KAMI IAITU:
https://www.facebook.com/kedaijimatonline

0 comments:

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy