Total Pageviews

Tuesday 2 April 2013

SECRETLEAF ARGAN DISCOVERY SET


argan discovery set
HARGA PASARAN: RM 119.90 
poslaju percuma semenanjung, Sabah/Sarawak tambah rm5
TIADA STOK!

Set Permulaan untuk memperkenalkan anda kepada khasiat dan kebaikan minyak argan. Set jimat ini mengandungi:- 
1) Pure  Oil Series 01 
2) Pembersih Muka Argan (ARGAN HYDRATING CLEANSER ) 
3) Set Krim Malam dan Siang  
Argan Discovery Set
Argan Discovery Set Secretleaf


SET DAY & NIGHT CREAM
**********************************************
  • Melembab, melicin, mencantik dan melindungi kulit. 
  • Khusus pada pengguna yang TIADA masalah kulit tapi ingin mengekalkan kulit kekal anjal dan cantik. 
  • Jika ada masalah kulit disyorkan guna Pure Oil Series 01 @ Pure Oil Series 02 & sabun argan dulu. Boleh digunakan serentak. Gunakan day/night cream selepas 5-10 minit sapuan POS01 @ POS02
  •  Keduanya diperkaya dengan minyak argan organik dengan formulasi bebas paraben untuk penjagaan lengkap kulit siang dan malam
  •  Krim yang tidak berminyak dan mudah resap ini dirumus khusus bagi mereka yang lebih suka tekstur krim berbanding 100% minyak asli
  •  Selain minyak argan, kedua-dua krim ini diformulasi khas dengan extrak botani menggunakan teknologi terkini bagi membekalkan kulit dengan nutrien penting yang diperlukan sewaktu siang dan malam.
  •  Prihatin terhadap bahaya sinaran UVA dan UVB matahari terhadap kulit, Krim Siang diformulasi dengan campuran khusus kolagen dalam kuantiti yang spesifik untuk membantu menegangkan kontur muka dan mengurangkan kedutan, garis halus serta menghalang kulit daripada menjadi kendur. 
  •  Antioksida mantap dari ekstrak teh hijau meningkatkan khasiat minyak argan, keduanya bertindak secara sinergi bagi melawan radikal bebas penyebab penuaan pramatang, lingkaran hitam di bawah mata dan kulit kering. Sementara itu, rumusan khas evening primrose oil yang kaya dengan gamma linolenic acid (GLA) membekalkan kelembapan maksimum sepanjang hari sama ada ketika diluar atau di pejabat berhawa dingin.
  •  Evening primrose oil juga merupakan sumber anti-inflamasi hebat bertindak mengurangkan kemerahan dan wajah sembap di pagi hari.
  •  Gunakan Moisturizing Day Cream setiap pagi selepas penyegar atau gabungkan dengan Pure Oil Series 01 untuk kesan argan berganda. 
  •  Krim Malam bertumpukan penjanaan sel kulit baru serta memperbaiki sel yang rosak. Proses membaikpulih ini dipertingkatkan dengan bantuan sel stem tumbuhan yang mencetuskan pembentukan sel-sel kulit yang lebih sihat dengan tahap kolagen dan elastin yang optimum bagi menghasilkan kulit yang tegang dan anjal semulajadi.
  •  Oleh itu, Molekul peptide-6 yang kecil dan sodium PCA yang dihasilkan secara semulajadi juga ditambah ke dalam formulasi Krim Malam bertujuan membekalkan sel secukupnya dengan nutrien yang diperlukan.
  •   Dengan penggunaan harian, kulit menjadi lebih sihat, awet muda, berseri dan bintik hitam berkurangan. Gunakannya setiap kali sebelum tidur pada muka yang bersih atau gabungkan bersama Pure Oil Series 01 untuk kesan anti-penuaan yang maksimum.
  •   Day Cream dan Rescue Night Cream adalah sesuai untuk semua jenis kulit. 
Testimoni 1:-
Cik Aida Liena, Melaka: 
" Sebelum ini, saya mencuba pelbagai produk penjagaan kulit berjenama terkenal, namun selepas seminggu menggunakan Secretleaf Moisturizing Facial Soap bersama Day & Night Cream, kulit saya semakin licin dan kesan parut berkurangan."

Testimoni 2:-
Nur Atiqah, Kuala Lumpur 
"Ibu dan adik lelaki saya terlebih dahulu menggunakan produk Secretleaf . Kulit ibu saya semakin anjal dan cerah serta jeragat pun hilang. Kulit adik saya pula lebih licin, bersih tanpa parut jerawat. Kulit saya menjadi lembut, licin, dan cantik. Memang produk ini yang terbaik.":

TESTIMONI TERBARU!!!
Testimoni Pure Oil Series 01 Secretleaf
Testimoni Pure Oil Series 01 Secretleaf
POS 01:
Ramai yang takut menggunakan minyak di wajah. TAPI tahukah anda, MINYAK ARGAN sangat ringan dan senang menyerap. Menyebabkannya ianya tidak menjadikan wajah anda nampak berminyak.
DAN MINYAK ARGAN YANG ASLI, berwarna sedikit kuning, berbau sedikit semacam kacang, adalah minyak kecantikan paling popular di dunia dan digunakan oleh pelbagai jenama antarabangsa.
Dapatkan sekarang 100% original, hanya dari Secretleaf

0 comments:

Post a Comment

Copyright © produk kecantikan, kesihatan, jamu dan set bersalin murah dan asli. Designed by Whitey Mommy